src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hard Rock Hallelujah...

Igår gjorde vi inget av värde om man inte räknar att sitta inne och mysa, vi såg Bröderna Lejonhjärta och den tyckte Kevin var lite läskig speciellt när katla kom.
Men det gick bra endå för han tyckte om filmen i stort tror jag.
Sen vart det chips och godis till Bolibompa och massor med mys så klart.

Vi får se vad det blir idag men det blir nog rätt lugnt skulle jag tro.

Har inte hunnit tagit tag i allt jag ska så som datorstrulet eller "Grimgoth´s Metal/Blogg Quizz" har ju haft fullt upp här med Kevin och våra äventyr, men det blir väl att jag sätter i gång med sånt någon gång nästa vecka är det tänkt.
Skjutit upp blogg ändringarna också som jag höll på med.
Men dom är rätt lätta att göra så jag kanske tar tag i dom inom kort.

Dagens Musiktips: Vixen
Detta band är ett bevis på att tjejer också kan lira metal så det stänker om det vilket uppskattas så klart.
Deras storhets tid var väl kanske mest på 80 talet men dom hänger med än vilket är skoj, kanske inte gjort så många album som man skulle önska sej mej endå är dom rätt kända.
Absolut ett band att rocka loss till och kolla in lite mer.
Album att kolla in: Vixen, Rev It up, Tangerine, The Best of Vixen: Full Throttle, Extended Versions, Live & Learn och Live in Sweden.
Nu tar vi och lyssnar... Kolla in det coola trumsetet också.

Vixen - I Want You To Rock Me




Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

haha jo de hade ju vart rätt lustigt om jag åkt hem med henne och blivit tvungen att GÅ tillbaka till i regnet för att hämta bilen :p



åh de måste ju ha vart den fösta animerade filmen, jag va väldigt liten då jag såg den minns jag! bröderna lejonhjärta minns jag att jag tyckte inte alls om, alldeles för läskig vilket har gjort att jag fortfarande tror den är läskig haha och vågar inte se :p

2009-08-23 @ 13:10:49
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Vixen är rätt tunga faktiskt!



Till och med jag tycker ju att Katla är läskig.

2009-08-23 @ 14:51:30
URL: http://erikkeding.se
Postat av: Heyli

nä nå skiva fick jag inte med vad jag kunde se då jag kollade. jag vill byta till xp, har ju sån skiva sen förra datorn, de borde väl gå?



stationär har jag, tycker laptops är jobbiga. vet inte alls hur de är med uppdelningen här, jag vet bara att de är en C och en D :p



har inga nycklar vad jag kan minnas, det typ bara fanns där! hittade dock nån slags installeringsfil för office på den gamla datorn, men de stod nåt med XP i den så de kanske inte funkar till vista?



om jag fattade de rätt så är windows 7 än så länge bara beta och kommer ut till nästa år.

2009-08-23 @ 23:49:20
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vixen har gjort många bra låtar :)

2009-08-24 @ 08:53:11
URL: http://soulcollector.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken cool farsa du är

2009-08-24 @ 11:50:23
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn