src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Want This Night To Last Forever...

 

I går spelade jag nästan hela natten lång och det gick så där, lyckades i alla fall att ta några cent på ett 45 bord som jag spelade på och efter som det är första vinsten nu på länge så är jag lite nöjd.
Har ju som sagt inte spelat så mycket som förut.
Så av 45 spelare så kom jag på 6:e plats och det gav 0,67$


Statistik:


Det är väl knappast någon av er som missat att jag och Kevin var nere på stan och kolla marknaden med Micke och hans grabb va?
Marknaden var som vanligt lite väl tunn tyckte jag där av inhandla vi ingenting, dock ville Kevin ha massor av leksaker som han pekade ut som jag fick säga nej till.
Vem köper t.ex. ett miniatyr flygplan för 70 :- ?? (Rymdes i min handflata typ)
Kevin fick senare åka en karusell och sen styrde vi våra steg mot radiobilarna.
På vägen blir Kevin kissnödig och vi hoppar in på Skafferiet och ska låna toan, men hör och häpna!!!
Det fick han inte den var minsann till för kunderna bara, jag frågade om hon skoja och om ens inte han fick gå men det fick han alltså inte!!
Sa några välvalda ord och gick därifrån till Pasta Snäckan där vi fick låna toan, på toan undrade Kevin varför han inte fick kissa på det andra stället och då sa jag : - "För dom är bänga i huvudet", han sa :- "Jaha, då förstår jag".



Riktigt dålig stil av er Skafferiet, ni är nu bojkottade för all framtid av mej!!

Men denna otrevliga känsla försvann snabbt när vi väl kom fram till radiobilarna.
Det var grymt kul kan jag lova och jag kände mej som barn på nytt, Kevin skratta och hade jättekul också kan jag avslöja.
Så här såg vi ut när vi åkte radiobil igår i alla fall (Kevins ansikte är blur pga. att det är så jag vill ha det).

 

Efter det så gick vi hemåt, men jag fick ett kort på en cool vespa som jag lätt skulle vilja ha!!

 

Jag menar, mer metal än så här blir det väl knappast???

Dagens Musiktips: Rolling Stones

All presentation av bandet är överflödig då ni redan känner till dom.
Helt underbar grupp som har hållit på sedan starten av det mesta, dom är med andra en stor pusselbit i detta "metal pussel".
Ja, låter helt enkelt orden kult och underbart sammanfatta.

Album att kolla in: The Rolling Stones, 12 X 5, The Rolling Stones No. 2, The Rolling Stones, Now!, Out of Our Heads, osv...
Starta upp vespan nu så drar vi vidare mot oändligheten!!

Rolling Stones - Start Me Up




Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fruktansvärt dåligt av dem att deras regler ska gå ut över barn, jag förstår kundprincipen men detta handlade som sagt om ett barn, väldigt löjligt.

2009-08-22 @ 12:30:16
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Natha

Trodde du visste att man ska hålla sig undan från skafferier i nödsituationer...? ;P

2009-08-22 @ 12:54:23
URL: http://typhoidgoesnut.blogspot.com
Postat av: Amanda och Linnéa

sv: jo det tkr vi att du ska göra ;)

2009-08-22 @ 14:08:00
URL: http://metalsisters.blogg.se/
Postat av: SANIBO

ha fan låter som en lyckad dag :) diggar bilden!

2009-08-22 @ 14:36:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: när ni åker radiobilarna ;)

2009-08-22 @ 15:01:19
Postat av: SANIBO

sv: när ni åker radiobilarna ;)

2009-08-22 @ 15:01:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha absolut INTE. men jag kan erkänna att jag åkt på en sån ;)

2009-08-22 @ 15:16:20
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Håller med Emma i hennes kommentar. Förstår ställets "princip", men va' fasen - ett barn.

Vi får sammanfatta det hela som "pissdåligt".



Kul att ni åkte radiobilar!

2009-08-23 @ 10:45:30
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn