src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Kiss Släpper Nytt Album...

 

Tänkte fall någon hade missat denna übernyhet!
Efter 11år utan nått album så har gruppen nu bestämt att äntligen släppa ett härligt album vid namn "Super Boom".
Allt kommer att ske via den kända affärskedjan Wal-Mart.


Tycker fortfarande att det är lika lustigt efter Gene Simmons strax efter konserten i Stockholm den 30 Maj 2008 då han får frågan:- " Kan vi vänta oss något nytt Kiss-album framöver?"
Och hans svarar:- " Nej, det intresserar mig inte eftersom fansen har slutat att betala för musik. Och sista gången jag kollade sysslade inte Kiss med välgörenhet."
(Källa)

För den som också vill läsa lite mer om vad som skrevs då kan ju alltid kolla in "Kiss gör ny skiva".

Mer läsning finns så klart på deras hemsida: Kiss Online
Även ett video inslag hittas här.

Sonic Boom track list:

Modern Day Delilah
Russian Roulette
Never Enough
Yes I Know (Nobody's Perfect)
Stand
Hot and Cold
All for the Glory
Danger Us
I'm an Animal
When Lightning Strikes
Say Yeah

Så vad tror du om Kiss nya album?

Rock eller Flopp??


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Woho, jag tror albumet blir bra :) men måste väl bli deras sista?



sv: Ja men självklart! Och jag ska hojta till :D

Keep it real!

2009-08-18 @ 15:25:54
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Micke

Lär ju bli deras sista album.



Sv: Jag har testat utan routern ja, det är ju där problemet ligger, att det inte funkar med routern??

Virusprogrammet och brandvägg är samma eftersom jag kör med Zone Alarm. Så det har jag med kollat. Får se om jag kan få ordning på det, men jag tror att routern är helt paj.

2009-08-18 @ 15:35:05
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Heyli

jo ibland måste man lägga upp nå fula bilder med :p



haha jo de kan ju va bra, han ska få lära mig i helgen :)

2009-08-18 @ 15:50:14
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: SANIBO

man kan ju alltid hoppas på att det är grymt! lusigt att simmons sa så, men det var väl i stundens hetta. han fattar väl nu att fansen köper ;)

2009-08-18 @ 17:55:57
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Rikki

ROCK!!!!!!

2009-08-20 @ 22:52:09
Postat av: fia

Visst fan, hörde om det för några månader sedan på rock-klassiker såklart ;>

Dock är mina förväntningar inte så höga. Känns som de har gjort sitt, och är rädd att det bara blir något slaffsigt för att förlänga karriären lite.

Men man kan ju alltid hoppas på en dundergrej!

2009-08-23 @ 13:55:52
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn