src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ny Design...

Som vanligt kunde jag inte hålla mej med ändringarna.
När Heyli presenterade sin "Bloggkedja" så fanns dessa ord med:
"Snyggaste bloggen: Sheriilyn En blogg jag nyligen upptäckt, som har mycket av vad jag vill läsa, dessutom tycker jag hon har ett väldigt intressant upplägg på sin bloggdesign, inget jag sett förut! Dessutom är den snygg såklart!"

Nyfiken som jag är så kollade jag in och insåg snabbt att jag var tvungen att anlita denna tjej i min design.
Efter som jag länge försökt leta efter den perfekta harmonin i min bloggdesign men själv försökt utan att lyckas insåg jag att jag behövde lite nytänkande vilket denna tjej besitter.

Under mitt övervakande har alltså denna förändring skett i skymundan och jag är nöjd.
Jag har bidragit med lite här och där men hon får all ära.

Hon jobbar snabbt och effektivt precis som jag vilket uppskattas.
Trevlig är hon också så klart!

Med dessa ord äntrar jag här med en ny era med nytt ansikte men med samma goda innehåll.
I morgon kan jag redan nu utlova ett grymt inlägg.

Stort tack åter igen så klart till Sheriilyn och för din förståelse över mina visioner och krav.

Grimgoth:- "Jag är hemma nu, tack vare dej"

"Feel my heat takin' you higher, burn with me, Heaven's on fire
Paint the sky with desire, angel fly, Heaven's on fire
"
 
Tveka inte att kontakta henne om ni vill ha en cool design (eller mej).

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Lyckad design! :D

2009-08-28 @ 21:03:45
URL: http://elviraolsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Riktigt snygg design!

2009-08-28 @ 22:59:16
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: anake

Sluta mixtra så med din bloggdesign !

Jag föll för din blogg för det den innehöll och hur den såg ut då. Den var rak,enkel och rå, gick rakt in i en, det är hårdrock för mig =)

2009-08-29 @ 06:05:14
Postat av: Grimgoth

Anake: Som jag sa: Grimgoth:- "Jag är hemma nu, tack vare dej"



Nu blir det samma underbara innehåll:D

2009-08-29 @ 12:41:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: ooh, snygg design. :)

ja, bara jag kommer hem så kan jag göra "slaskinspelningar" på skiten så du får lyssna.

2009-08-29 @ 13:10:46
Postat av: SANIBO

THE BLOG IS ON FIRE! I like it :D

2009-08-29 @ 18:04:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Rikki

Men på min dator är det några reklambilder på höger sida som skymmer slutet på texten!

2009-08-30 @ 12:13:53
Postat av: Grimgoth

Rikki: det där måste vi tala om inom kort isf??



Sanibo: tack och underbart!

2009-08-30 @ 16:50:17
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn