src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Shutter Island...

 

Shutter Island heter filmen som jag tänkte lyfta fram idag.
Verkar vara en film som kommer att passa mej som handen i handsken.


Kort om filmen:
"Biopremiär: 19-02-2010 Martin Scorsese står för regin i filmatiseringen av Dennis Lehanes succéroman, Patient 67. Den stjärnspäckade rolllistan har Leonardo diCaprio i huvudrollen som detektiven Teddy Daniels, vars jakt på en kvinnlig mördare tvingar honom till det stora mentalsjukhuset den ensligt belägna ön Shutter Island. Förutom DiCaprio medverkar även Sir Ben Kingsley, Emily Mortimer, Mark Ruffalo, Max von Sydow, Michelle Williams, Patricia Clarkson m.fl"
(källa)

  
   



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Aha, jag undrar om det inte är en film baserad på boken "Patient 67" av Dennis Lehane. Mycket spännanade bok med ett mystiskt och läskigt slut på ett annorlunda sätt.

Den filmen måste jag också se.

2009-08-27 @ 11:29:16
Postat av: Clementina

Haha, hur noga läser jag egentligen....nu ser jag att du skrev att det var den boken, Patient 67. Ursäkta förvirrade mig :)

2009-08-27 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn