src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sweet Home Alabama...

Igår erbjöd jag mej att göra nått skoj med er läsares kort och där med att sätta in er i en härlig miljö eller liknande.
Den enda som nappa direkt var Alabama och hon gjorde det med orden "JA, gör mig!!"
Jag känner ingen som kan motstå dom orden från en kvinna förutsatt att du är en man dvs.
Självklart kunde inte heller jag motstå denna frestelse!

Jag fick några kort av henne på mailen men fastnade för ett av dom när hon var utklädd som pirat, hittade lite schyssta pirat bilder och skred till verket.
Nu är du nyfiken på resultatet va?


 

Klickar ni på länken i detta inlägg så ser ni också vad hon hade och säga!
Just denna tog väl kanske 10-20 min att göra.
Ser jag visionen och får tänket så jobbar jag snabbt och effektivt för jag vet exakt hur jag vill ha det i mitt huvud.
Är så med mycket därför blir det lite jobbigt ibland har jag märkt att förklara för andra hur jag ser och vill ha det, har varit så en del genom mitt liv inom visa grejor.

säger som igår:
"Skulle du vilja att jag gör nått liknande kort på dej?
Mest för kul?
Kontakta mej gärna med din idé och kort så ska vi se vad vi kan få till, skulle vara roligt att få leka med någon annan än bara mej och mitt alter ego "Grimgoth"


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Alabama

Tack igen :)

2009-08-15 @ 12:08:08
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Erika

Kul bild =)



Sv. Tyvärr så har jag missat rundgång helt. Både på tv och radio.

2009-08-15 @ 21:38:09
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Micke

Snyggt jobbat! :-)



Ja, filmerna är riktigt bra! Ett perfekt nöje på en regnig lördag.

2009-08-15 @ 23:33:56
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn