src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Voices That Betray Me...

Igår hände det som inte fick hända, jag vart skiträdd och orolig och undra vad som var på gång.
Börja fundera på vad man nu gick miste om och hur man skulle lösa det hela.
När jag satt här som vanligt framför min dator så började den bete sej konstigt.
Till slut hängde den sej så jag fick starta om.
Efter det verkade den inte vilja starta, paniken spred sej i kroppen, tankarna på diskras fick mej att kallsvettas.
Speciellt om det var C: där jag har ca. 6309 kort från olika händelser, självklart är det mer som ligger där som man inte vill gå miste om så klart. (Backup?)
Jag kastade i en annan disk som jag ändå tänkt använda som nya C: och fixa till den, koppla in gamla för att testa den och den fungerade.
Efter som timman var sen så koppla jag in gamla igen och gick och kolla tv.


Nu i morse hände det igen, datorn hängde sej och efter uppstart förlorade jag en disk.
Som tur är så är det en disk som inte var så mycket värdefullt på utan jag kan snart vara tillbaka.
Detta innebär att det blir dator pillande idag och 2 diskbyten om jag nu får det att fungera.
Ska också se om nått går att rädda från den som är sönder.
Det kommer också att resultera i mera utrymme.
Känner jag mej rätt så lär man hamstra på och fylla dom rätt snart igen.

Men allt detta kommer troligen inte hindra mej från att släppa "Coverama" i morgon som planerat.
Nu är jag så inne i dator tänkande så ja.


Dagens Musiktips: As I Lay Dying

Första gången jag hörde dom här var när jag var hos en polare och drack bärs, jag fastnade direkt och har sedan dess lyssnat till och från på dom.
Kommit fram till att vissa av låtarna är helt min stil medans andra låter lite för "Hardcore" för min smak.
Tilläggas bör är väl att jag inte är 100 in lyssnad men endå.
Killarna kommer från USA och funnits sedan typ 2000 så jag är säker på att dom kommer utvecklas mera, tyvärr tror jag åt fel håll för att jag ska fortsätta följa dom.
Men dom är absolut värda att ta sej tid för att lyssna på tycker jag och bilda eran egen uppfattning.

Album att kolla in: Beneath the Encasing of Ashes, Frail Words Collapse, Shadows Are Security och An Ocean Between Us.
Nu kämpar vi vidare.
 
As I Lay Dying - Through Struggle


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Fy fan alltså för sånt. Minns med fasa när min datorn kraschade och jag förlorade lite bilder som jag inte hunnit säkerhetskopiera :(

2009-08-12 @ 17:14:50
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: jensa

Kan det varit hos mig du hörde dom? Kan tillägga att dom är sjukt religösa i det bandet ;)

2009-08-13 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn