src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Wolfman...


Jag har nu ramlat över ytligare en sån där film jag bara måste se!!
Denna gång handlar det om The Wolfman.
Enligt IMDB så kommer den till Sverige den 12 Februari  2010 vilket får mej att längta ännu mer!

Kort om handlingen i filmen:
"Adelsmannen Lawrence Talbot återvänder till familjens gods i England för att delta i sökandet efter sin son som mystiskt har försvunnit. Samtidigt har en blodtörstig varelse dödat och lemlästat flera människor från närliggande byar. Stjärnspäckad nyinspelning av 30-talets rysarklassiker, Varulven. I huvudrollen ser vi Benicio del Toro och i övriga roller bl.a Anthony Hopkins, Emily Blunt och Hugo Weaving."
(källa)
 
     

Och för er som är sugena på att se trailer till filmen kan så klart kolla in den här.



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Även detta är ett "must-se". Bra tips!



Vill du läsa mer om varulvsfilmer kan du kolla på bloggen "Butter tar ordet" och söka efter hans listning av de bästa vaulvsfilmerna. En riktigt bra och genomarbetad blogg.



http://buttertarordet.blogspot.com/

2009-08-25 @ 10:51:05
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Anonym

jag vet inte jag får bara den känslan när jag läser din blogg, du var i en annans blogg så det var så jag hittade dig

2009-08-25 @ 11:46:20
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn