src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Three Little Pigs...

Efter som jag har fått frågan rätt ofta nu "Spelar du inte poker längre?" så tänkte jag besvara den nu.
Jo jag spelar än, men jag har inte varit så aktiv som förut.
Har inte haft tid och lust, plus att det finns ingen Freeroll att spela just nu, brukar spela det som en "nivå check" på mitt spelande innan jag spelar annat.
Igår spelade jag och det var irreterande för åkte hela tiden runt 14-10 plats. (av 45)
Men det var ju bra för att vara så länge sedan jag spelade.

Igår var jag och Kevin i Folkparken och busade, dom bjöd på glass där "Kom och säg tack och adjö till Sommaren" tror jag temat var ;)
Det var nice, sen kom hans Farmor dit också och hade sällskap med oss där en stund för att sedan följa med hemåt, på vägen stannade vi för att köpa pizza och det var ju inte fel efter som hon bjöd också.
Så som ni förstår var det en mycket lyckad dag.
Efter det gick vi ut på gården en sväng och jag tog med Kevins vatten gevär och hade snabbt vattenkrig, det var grymt skoj!


Funderat på att inom kort ha "Grimgoth´s Metal Quizz" här på bloggen eller nått liknande!
Måste komma på lämpliga frågor först bara, så håll utskick!

Idag får vi se vad som händer men nått skoj blir det nog :D

Dagens Musiktips: Finntroll

För er som gillar Korpiklaani så ska ni absolut kolla in denna grupp också.
Den här gruppen är åt samma håll, vet inte många grupper som lyckas blanda in dragspel och får det att låta bra i sånna här sammanhang.
Klockrena låtar är "Fiskarens Fiende", "Nattfödd" och "Ursvamp"  t.ex.
Man blir så glad av denna grupp och är absolut en party grupp att ta en eller flera kalla öl till i gott sällskap.

Album att kolla in: Rivfader, Midnattens Widunder, Jaktens Tid, Visor om Slutet, Trollhammaren, Nattfödd och Ur Jordens Djup.
Nu njuter vi av denna underbara låt.

Finntroll - Trollhammeren

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn