src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

We All Die Young...

Jag tänkte att jag skulle aktivera er läsare med nått skojigt, men jag kommer inte på nått!
Så nu behöver jag eran hjälp?
Vad ska jag hitta på åt er?
en del av mina förslag är "Grimgoth´s Metal/Blogg Quizz", "Grimgoth´s Movie Quizz"
Ja ni fattar va?
Förslag??

I går som många gånger kom jag underfull med att livet är underbart, vi var i folkparken igår, ja jag och Kevin alltså.
Vi lekte och busa som vanligt, väl hemma vart det mat och mys och det var då det hände.
Han kröp upp i mitt knä och titta på mej och sa: - "Pappa, jag älskar dej".
Det är vid sånna tillfällen man vet att livet är underbart.

Idag är det Torsdag och vädret är fint, ska kolla om det händer nått på stan eller om vi ska hitta på nått annat.
Orkar inte höra av mej på annat sätt så "Micke, Om du känner för att hitta på nått eller om vi ska dra ner på stan med grabbarna så hör av dej" (Annars ringer jag nog endå men endå).

Ni har inte glömt bort "Bloggkedjan" va?
Bra, såg två bloggar som fortsatt med den idag. Rock Betty och Sanibo 
(Tack för att jag fick vara med också).

Dagens Musiktips: Jorn Lande

Efter som jag skrev om Masterplan igår så känns det som en självklarhet att jag följer upp med sångaren där i från.
Detta är hans soloprojekt och efter som han även frontat en hel del andra grupper också så är detta mycket spännande att följa denna man på hans resa genom metal banden.
Grym frontman och sångare är han helt klart.
Jämför man detta med just Masterplan så är det lite tyngre ljud som skiljer dom åt.

Album att kolla in: Starfire, Worldchanger, Out to Every Nation, The Duke, The Gathering, Unlocking the Past, Live in America!, Lonely Are The Brave, Spirit Black och Dukebox.
Här är bara ett av många exempel på hans gudagåva till röst!

Jorn Lande - Out To Every Nation



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Nielsen

Ge oss "Grimgoth´s Metal/Blogg Quizz" !!!

2009-08-20 @ 10:04:11
URL: http://www.rockzter.se
Postat av: Micke

Metalqiuz skulle nog vara uppskattat :)



Underbart när barnen säger så :)



Jag kan höra av mig imorrn efter jobbet, ska ner på stan med grabben då tänkte jag.



2009-08-20 @ 15:41:14
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Metalquiz tycker jag, more metal-music!

nu är det förresten en som har klankat på mig igen... haha, men denna gången min sång.

2009-08-20 @ 16:10:00
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: anake

Mmmm....en annan av mina favoriter =)

Gillar hans röst, man får ståpäls !

Hans spelning här i höstas var oförglömlig :)

2009-08-20 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn