src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Edge Of Darkness...

 

Tänkte börja med att gratulera Ozzy Osbourne på hans 61års dag.
Han har där med stått på scenen i över 30 år, helt otroligt.
Hoppas han har många år kvar så klart.

Idag har det varit en icke inspirerande dag måste jag säga, har inte alls tänkt eller planerat nått som jag brukar till bloggen, det material jag redan har räcker gott och väl men ändå så brukar jag tänka och planera framåt.

Kanske beror på det en sak som jag måste ta tag i närmar sej mer och mer, jag har skjutit på det länge nog.
Dags att krypa till korset som det så käckt heter.

 

Jag lyfte blicken och du mötte mitt öga, du är så vacker.
Du och jag ska ta ett snack, tillsammans ska vi lösa detta hoppas jag.
Annars får jag ta till någon annan metod.
Vi ses i kväll underbara natt.

Just nu känner jag mej mega seg och huvudet känns som bly och tankarna känns trögflytande olja i huvudet, sen att magen kurrar och försöker tala om för mej att det är hög tid att äta försöker jag inte tänka på.
Måste sitta här ett tag till för efter detta ska det skrivas ett inlägg till nämligen.
Det är så mina dagar oftast ser ut, kommer hem strax efter 15:30 eller liknande och lämnar oftast datorn vid 18-20 varje dag. Förutom när Kevin är här.

Men det andra är ett rutin inlägg som ska göras och borde gå fort, det är dom här som tar mest tid och då speciellt "Dagen Musiktips".
Förutom "Coverama" och "Film Special" och "Special inläggen" så är det faktiskt så.

Men jag gör det för er och min skull då jag tycker det är grymt kul att kunna roa er med mina galna inlägg.
Och det är era underbara kommentarer som är mitt bränsle.

Dagens Musiktips: Anthrax
En av dom fyra största som finns inom trashmetal.
Dom andra tre är: Metallica, Megadeath och Slayer så bär denna fana högt och stolt.
Helt suveräna är dom, så det är bara att köra på första bästa låt som du hittar och jag garanterar nästan att du lär inte bli miss nöjd.
Visst är det bra med sånna grupper?
Album att kolla in: Fistful of Metal, Spreading the Disease, Among the Living, State of Euphoria, Persistence of Time, Sound of White Noise, Stomp 442, Volume 8: The Threat Is Real och We've Come for You All.
Snart är dom även aktuella med "Worship Music".
Nu till en deras många underbara låtar.

Anthrax - A.I.R



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli - Vinn armband med personlig text!

oj tack för alla tips ska ha dom i tankarna :)



hehe yess ska göra de ;)



du är så välkommen att delta om du har tid :)

2009-12-03 @ 18:22:07
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

sv; De är bra som fan, därför det är svårt ;) men försök att välja någon, me want your vote! Keep rockin!

2009-12-03 @ 18:24:16
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

Grattis Ozzy! :D

2009-12-03 @ 20:41:47
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Clementina

Han fyller 61 minsann den karlsloken.

Vad är det nu du har skjutit upp? Berätta mer!

2009-12-03 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn