src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Awaken...

Så nu har man suttit i X antal timmar misstänker jag och lirat F.E.A.R (First Encounter Assault Recon) var faktiskt kolla på en game guide för att komma vidare på ett ställe men nu flyter det på igen.
Hittade oxå "slow motion" knappen nu som man kan använda i strider vilket kan vara bra då de rör sej fort.
Blir på så sätt lite Max Payne känsla över det hela och jag gillade det redan då, dock har jag inte hittat ngn "kasta sej i luften" knapp för det var grymt skönt i t.ex Max Payne vill jag minnas, på med slow motion och sen kasta sej samtidigt som man skjuter mot fienderna :D

Creapy känslan är kvar än, rykte till lite idag oxå av saker som "things that go bump in the night/dark"
Som Twisted Sister sjunger i Come Out And Play.

Nu ska jag ta en pant paus för att sedan handla och fixa käk, relaxar en film till det hela oxå är det tänkt.

Sen får vi se... Kanske återgår till spelet...

"Just follow me and you'll set yourself free"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo, klart man kör på ändå. Dålig feedback har jag levt med sen jag började blogga typ. Det är först nu jag vet att jag har lite läsare. Det ligger rätt stabilt hur många som läser per dag, så det går inte att gå efter statistiken så mycket direkt..Enda är ju i så fall att det inte kan vara dåligt om folk återkommer..Tror ju iofs inte att det är dåligt, försöker bara hitta lite olika ämnen som man kan koncentrera sig lite mer på :)

2009-02-28 @ 16:26:41
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn