src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bad Boy Boogie...

Kom på nu att jag glömde berätta om att jag såg filmen Man Of Honor på TV igår, och kom på att den är rätt bra men jag vart sugen på att se mer Robert De Niro så då kom jag på filmen Cape Fear, för den är fan oxå bra!!
så den filmen ska jag damma av snart, kanske redan i kväll/natt om ja inte hittar nått vettigt på TV dvs.

Suttit och lekt med lite bild redigering oxå då jag fick frågan om att göra en header till en som ska starta en blogg, självklart ställde jag upp på det då jag gillar det (och personen otroligt mycket).
Ser fram i mot när skrivandet kommer igång där oxå.
Kommer säga det här så ni inte går miste om den blogg starten heller :D

=NYTT=
Löste oxå design problem som fanns då personen valde "bubbelgum" stillmallen och vill ha sök grejorna/osv på höger sida... så nu har jag löst det... DAMN IM GOOD!!!
Behöver du tips eller råd eller liknande på DIN blogg?
Hör av dej!!
Inget uppdrag är för svårt!! (Hoppas jag iaf)
Kan dock ske mot mindre betalning :D
=NYTT=

Nä nu ska jag glo på TV eller likande!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ett litet sätt att dra in småslantar på är ju att hjälpa folk med bloggar. I ditt fall är det ju headers som du skulle kunna bistå med :)

2009-02-26 @ 21:48:53
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Ingen aning. Skriv det iaf i nåt inlägg och skriv om det det i din info. Sen är det självklart bra att skriva ihop ett inlägg med vad du gör och vad du vill ha för bsväret :)

2009-02-26 @ 22:02:49
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bubbelgum is the shit!

2009-02-26 @ 22:59:06
URL: http://prideofcreation.blogg.se/
Postat av: Micke

Ja, fast det finns bloggare som hjälper till med sånt med, för dem som inte vill lägga ner tiden till att göra en snygg blogg. De har heller inget företag utan gör det på sin fritid.

Att designa en hel blogg brukar kosta runt 100 spänn

2009-02-27 @ 05:23:25
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Naths

Tack, men jag klarar mig med min egen bloggdesign. Tro't eller ej.

2009-02-27 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn