src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Come Night I Reign...

Började att spela Command And Conquer 3 - Tiberium Wars igår igen och jag hade fasen nästan glömt hur skoj det var, kör uppdragen nu man får, är en del så vi ska se hur snabbt jag kan spela igenom dem.
Sen blir det att gå över till Command And Conquer 3 - Kanes Wrath.
Är så spel sugen att jag knappt "orkar" blogga nu :D
Bäst att skynda sej då!!
(Skönt att det flyter som det ska nu med mer minne i burken)

Idag ska jag då förutom att spela ringa ett samtal så vi får se vad det kan tänkas ge oxå, spännande, hoppas på bra resultat.
Sen blir det väl som vanligt att ladda inför helgen.
Fick in mina pengar idag så de blir att slänga in lite räkningar oxå.

Nä fan, insåg att det är snart dax... Känns bra och jag tar det med ro.

Är fan så split i hjärnan nu så jag kan inte hålla reda på mina tankar.
Så jag får lämna er med alla era frågor och funderingar.

allt jag har att säga är :"A man gotta do what a man gotta do"

Vill oxå passa på att säga att jag tänker massa på DEJ.

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn