src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dead I Walk...

Installera nyss spelet F.E.A.R (First Encounter Assault Recon), kände igen det lite måste spelat lite på det förut men jag minns inte så mycket dock.
Måste säga att stämmningen i spelet är fan läskig as hell (och jag är inte så lätt skrämd) men för att beskriva känslan är de lite Resident Evil känsla över det hela, jag till och med hoppat till ett par gånger av grejor som händer i spelet.
"I say god damn what a rush" ska snart fortsätta med att spela är det tänk för jag missa tyvärr reggen till pokern i kväll.
Kanske jag spelar på ngn annan klient senare men nu är jag lite mer F.E.A.R sugen.
Läs om spelet HÄR.

Finns en uppföljare på spelet oxå, kanske man borde kolla upp om datorn man har kan klara :D
Dock ska jag spela igenom detta först!!

Nä nu är det dax att lira igen.
Kommer oxå lägga upp en hyffsad läskig video från spelet oxå som kommer i inlägget efter detta.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn