src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Devil's Dice...

Jaha då var Command And Conquer 3 - Kanes Wrath uppdragen klara.
Finns en del annat man kan lira men frågan är om jag orkar!
Funderar på att avinstallera spelen nu faktiskt, får se när/om jag tar det beslutet.
De tar ju som sagt en del utrymme.
Kanske försöka leta rätt på nått annat spel jag ska lira som jag har här hemma.
Funderar och testa och få igång F.E.A.R kom jag på nu.
Så får de nog bli, annars får vi se vilket spel man ska damma av :D
(Avinstallerade Command And Conquer nu oxå)

Annars är det som vanligt bra här, det flyter på som man säger, känns skönt och jag är som alla andra hårdrockare och kackelackor, vi överlever det mesta ;)
Känns som jag har rätt bra flyt i livet nu och jag bara hänger med strömmen och njuter.

Lovat er mina "poker" låtar en bra tid nu så här kommer dem med + kommentarer hur jag tänker.

AC/DC - It's A Long Way To The Top If You Wanna Rock N Roll
(När man sitter i en tunering på 5000+ och det kanske åkt 1000+ eller liknande)

AC/DC - The Jack
(Knektar, men låten handlar om en som bluffar och chansar och andra poker termer finns i låten)

Iron Maiden - The Number Of The Beast
(När man har triss i 6:or)

Ramones - The KKK Took My Baby Away
(När man har triss i Kungar)

Motörhead - Ace Of Spades
(Klassiker i sånna här sammanhang)

Styx - Queen Of Spades
(Mest titeln som lockar där)

Lady Gaga - Poker Face
(Mest titeln som lockar där, sen är den så ny hos mej)

Ja det var nog de jag kom på nu för så många är det inte jag har, ngn med mer tips är välkommna!


Nu kommer en rolig grej att läsa här oxå:

Statistik om kroppen:


- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen

- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt

- längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3

- lårbenet är lika hård som cement

-kvinnans hjärta slår snabbare än mannens

- på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier

- kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen

- vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står


Kvinnor har redan läst färdigt detta.

Männen tittar fortfarande på sin tumme. :-)

Dagens musik får bli Sabaton mycket bra musik där, precis som Persuader vet inte varför jag jämnt kopplar ihop dem men det kanske är för jag tycker de låter rätt lika ibland eller att jag börja lyssna på dem stort sätt samtidigt?
Värt att kolla upp om ni behöver ny musik att lyssna på!!!

Nä känner hungern stiga i kroppen så det kanske är dax att fixa käk och låta dagen börja, funderar oxå på vilken film man ska se oxå.
Blundar väl och väljer en på måfå tror jag :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Li

Då hade jag haft en grymt lång snopp... om jag vore kille :p

2009-02-24 @ 12:07:44
Postat av: Natha

*garvar fortfarande

2009-02-24 @ 12:57:53
URL: http://typhoid.wblogg.se
Postat av: Micke

Desto större anledning att jag kör på med den jag har nu tills den dör. Sen finns det nog billiga bra påslösa :) Men Leena har en sån, den funkar klockrent tycker hon. Så det är ju nåt att fundera på :)

2009-02-24 @ 15:25:42
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn