src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hate Yourself With Style...

Tisdag idag blir det att ta tag i lite "måste" grejor som jag skjutit upp lite.
Ska b.la ringa Försäkringskassan och även Arbetsförmedlingen för att kolla upp lite grejor så man kan där efter bygga upp en bra plan för att kunna gå vidare för det känns som man stått och stampat länge nog nu på samma ställe.
Hoppas det löser sej som jag "vill" men man har ju vart med förut så hoppet är väl lagom högt.
Känner mej rätt tom på saker att skriva oxå och göra faktiskt, vet inte varför men det bara är så.

Jag ser iaf ett litet ljus i tunneln, hoppas det inte är ett tåg bara.
Vet nog oxå innerst inne att det löser sej någon gång för mej.
Gäller bara att hänga i och kämpa lite, vilket jag så klart redan gör då.

Nä, nog om det... Idag efter alla dessa samtal så blir det att kolla på den näst sista delen av Irene Huss filmerna och jag tycker det är synd för jag gillar dem verkligen, rekomenderar där med dem för er alla som gillar svensk kriminal drama.

Nu vart jag lite irreterad oxå, fick nyss tag i min handläggare på AF har tydligen en tid hos dem bara det att jag inte fått det brevet om det än, tillläggas bör att surare kärring får man nog leta efter av att dömma på telefon samtalet iaf.
Ska bli intressant att få se henne face to face.
Vi skulle iaf då ta upp de frågorna jag hade nu på telefonen så det känns ju skönt och dessutom var tiden relativt snart, 27 om jag inte minns fel (tur jag kommer få brev om det) :D

Kom på nu att det kanske är så enkelt att jag varit omedvetet stressad över allt detta för nu när jag ringt samtalen och jag vet så känns det faktiskt lite bättre, är som Queen "säger" :-"It´s a kind of magic" 
(Spelar låten nu då jag vart sugen på den)

En annan låt med dem som jag nyligen "upptäckte" (igen) när jag kollade på serien Highlander är då: "Princess of the Universe" fasen va bra den är... Freddie Mercury: R.I.P

Nyss fick jag mitt dagliga underbara samtal i från denna härliga speciella människa som nu mer finns i mitt liv mer eller mindre. *Puss*

Ändrat lite grejor igen i bloggen, när ni ska söka står det redan "Yes master?" i rutan (snacka om service), för er som kommenter står de nu oxå "Fill my blogg with your words"
Fan vad grejor det finns att fixa och dona med, trodde jag gjort allt men tydligen fanns det en del kvar som sagt.
Kul i kul skulle jag säga :)

Testa och lägga in en mouseover oxå men den fick jag tyvärr inte att funka :(
jaja...

Kanske dax att göra nått "vettigt" nu kanske??
Film tajm + matdax kanske??
Ja de kör vi på...

Inom kort kommer jag oxå damma av Command And Conquer 3 - Kanes.Wrath och börja spela det igen känns det som, är ju ett kul spel, skulle dock vilja kunna spela andra spel så som: Call of Duty: World at War,Call of Duty 4: Modern Warfare,Soldier of Fortune: Payback,Command & Conquer: Red Alert 3,

Unreal Tournament 3 för att nämna några.
Men då krävs en ny dator eller iaf grafik kort, och kollar man på just grafik kort som ska passa spelen i fråga så är det lika bra och köpa ny dator så ja.
Men det är FÖR dyrt för min lilla ekonomi nu endå så, men drömma kan man ju få göra.

Dropkick Murphys - The Wild Rover = Dagens musiktips.

Nä dax nu då, annars kommer jag nog aldrig här i från :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Veeery funny ;)

2009-02-17 @ 18:43:47
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Jag gillar den där Queen-låten från första Highlander-filmen... antar att den heter som de sjunger... "Who wants to live forever"...? Lite vackert vemodig passage i filmen.



Jobbigt att AF tar så mycket undermedveten energi ifrån en. Lycka till med framtidsplanerna i alla fall!

2009-02-17 @ 21:41:11
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn