src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Heaven And Hell...

Ja nu är det tomt i mitt hem igen efter Kevin, alltid lika trist när han lämnar en men så är de tyvärr, har iaf haft en underbar helg med han så.
Tänkte faktiskt ta hand om min ominstallation av datorn idag oxå, känner mej laddad, eller iaf halv laddad för de!
Tar nog inte så lång tid dock är de rätt tråkigt, spec. sen när man ska installera alla program som man har osv och återställa allt annat som man är van vid att ha/se på datan :)

Annars blir de bara att ta de väldigt lugnt faktis.
Kommer som sagt vara sysselsatt med datorn idag vilket är bra för då kanske jag inte tänker lika mycket på hur mycket jag saknar Kevin, hatar dessa Måndagar när man lämnar han :/

För er som kollar in bloggen nu idag lägger säkert oxå märke till den über coola iconen jag nu mer har i browsern?
Visst vet du, satt och kolla efter en annan grej men hitta även denna grej som jag bara var tvungen att lägga in!!!
Tipset hittades HÄR.
Vill du oxå ha en sån men inte riktigt fattar hur man gör eller liknande så kontakta gärna mej så ska jag guida/hjälpa dej för de va faktiskt inte så svårt tycker jag iaf :)

Nähä, dax att ta tag i datorn nu då, Wish Me Luck!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Typh

*lyckospark

2009-02-02 @ 16:22:02
URL: http://typhoid.wblogg.se
Postat av: Typh

*lyckospark

2009-02-02 @ 16:23:14
URL: http://typhoid.wblogg.se
Postat av: Leena

Jag glömde komma tecknet, hade det varit med hade det sett bättre ut.

MEN eftersom det dessutom var hemma match för LHC så blir det 6-1, hade det varit borta match hade man skrivit 1-6.

Eftersom målen till vänster är för hemma laget, borta lagets mål är till höger.

2009-02-03 @ 11:18:46
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn