src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

He's Back (The Man Behind The Mask)...



Friday the 13th (Fredag Den 13:e) är det ju idag, och vad säger det mer än den bilden??
Yttligare en film har ju premiär idag av denna till synes oändliga serie... När ska de ge upp?
Troligen kommer man väl se denna nya oxå BARA FÖR ATT liksom.
HÄR kan du läsa mer om kanske varför historiken är som den är för denna dag.
Länk till nyaste Friday the 13th hittar du HÄR såg oxå att de gjort en jubeliums film som jag antar att de berättar om de som spelat i alla dessa filmer och så vidare den heter iaf: His Name Was Jason: 30 Years of Friday the 13th, kan ju vara intressant.

Dock känns det som jag är mer för Helloween eller Terror On Elm Street filmerna, menar har ni sett den nyaste av Helloween filmerna?
Oj,oj... så bra är den... Rob Zombie står faktiskt bakom den filmen för er som inte visste, han har faktiskt börjat gjort lite film. Vill ni läsa mer så gör det HÄR.

Bio tider för i morgon har jag nu oxå så det blir nog bra ska bara ringa och kolla upp om man måste betala för Kevin oxå bara, För det glömde jag, kan ju vara bra att veta så man har med sej pengar då jag har fribiljett.
Verkar som när jag visa han igår vilka filmer som gick att det blir Bolt.
Han har ju sett Alvin and the chipmunks och Bee Movie här hemma och fattar dem och gillar dem så Bolt borde inte vara några problem!

Annars idag då?
Jaaa.. Bra fråga!
Vi får se, först ska vi iaf äta "frulle" här, ska bara köpa lite mer mjölk och Oboy för det var för tok länge sen vi drack Oboy och åt macka!!

Hoppas det blir skönt väder oxå så vi kan vara ute lite oxå!
Ja ja, sånt löser sej!!

Såg btw The Secret den fick en att tänka till faktiskt... Rekomenderas om du vill försöka påverka ditt liv :))

En annan grej jag glömt skriva om är juh att i Lördags upptäckte jag att Isabella (Pizzeria) håller på med ägarbyte!
Hoppas bara den nya ägaren håller samma billiga priser, för de var fan nog den billigaste Pizzerian i stan, sen att den ligger nära oxå är ju aldrig fel!!

Nä...Handla var det va?
Hoppas att denna dag blir en turdag för er!!
Brukar vara min så det känns bra i kroppen, kan ju så klart ha med att jag mår bra sedan lång tid innan.
:)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Bion kostar för Kevin med. Fast såklart billigare än för en vuxen. Hur mycket vet jag dock inte på rak arm..

2009-02-13 @ 16:35:17
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn