src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Lock Me Up...

Efter en halv bra dag men en tuff kväll/natt för jag hade svårt att sluta tänka, tankanrna for som spjut genom min hjärna, vred och vände på allt.
Så idag är energin och motivationen låg.
Funderar på hur allt ska lösa sej.
Vi får se, vi får se...

Idag blir det lite film igen... Såg faktiskt på Hannibal på TV igår oxå, de är ju bra de filmerna tycker ja, det enda irreterande är att det är reklam avbrott.
Varför kan dom inte sluta med det??

Funderade på igår oxå om man skulle ta och köra ett serie race igen, då blir det How I Met Your Mother verkar vara en "stor" serie då den gått i fyra säsonger och massa avsnitt per säsong oxå.
Den andra är Big Bang Theory och den ligger bara på två säsonger, så det kanske blir att börja med den.
Bägge går på TV som sagt men jag brukar missa dem så nu blir att att verkligen kolla upp dem och följa dem och köra ett serie race igen :D
Roliga verkar bägge vara iaf.

Snart dax för det där mötet på Arbetsförmedlingen och det ska bli intressant att se hur det går/blir, förhoppningsviss kanske jag kan börja med den arbetsmarknads utbildningen som jag tänk och vill.
Dock kanske de tar tid innan de hoppar igång då jag har fattat som det är många sökande dit, men men det är juh bättre än inget liksom!!
Så här kan vi inte ha det längre iaf.

Dagens musik tips blir: Helloween - Immortal mycket bra låt, Helloween är fasen bra.

Kom på här nu att jag skulle kolla en video på Youtube om den fanns, och det gjorde den, Live versionen oxå, orginal är det en stark låt men live så är de fan mej några procent mer, är nog inte många låtar som är så faktiskt, iaf kommer jag inte på några nu.
Låten jag pratar om kommer i ett inlägg efter denna så du oxå kan få uppleva den.
Det är en av låtarna jag skulle vilja ha på min begravning den dagen den nu kommer.
Här är mina Top 5 låtar:
Lars Demian -  På Den Andra Sidan
Lars Winnerback - Kom Ihåg Mig
Savatage - If I Go Away
Ozzy Osbourne And Lita Ford - If I Close My Eyes
U.D.O.- Dancing With An Angel

Så nu vet ni det oxå... Kan ju vara bra att veta liksom.
(Nej, ni behöver inte vara oroliga)

Nä nog med dysterheten nu...
Vi går ju mot ljusare tider!!

Jaha, kanske dax för den där filmen nu för jag kommer endå inte på nått mer vettigt att skriva så.

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Natha

Om du vill se en lang serie och aven fa ett gott skratt utan irriterande fake skratt i bakgrunden sa rekommenderar jag "arrested development". Underbar serie!

2009-02-25 @ 13:28:19
Postat av: Mala

ja...inga dystra miner...Det ordnar sig...på ett eller annat sätt!!!! Kraaaaaaaaaam

2009-02-25 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn