src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Naked (But Still Stripping)...

Ja igår gick jag och Kevin på bio som ni vet vid detta laget, tog ett par turer innan vi kom i väg, tur man hade pant hemma så man kunde lösa Kevin biljett, inte lätt alla gånger men vad gör man inte, skönt och bli av med oxå. (Panten allså)
När vi var på väg in mot vår salong så såg Kevin in i en annan öppen salong och sa:-"Vad mysigt det ser ut Pappa"
Väl inne i vår salong satte vi oss till rätta och då kom andra kommentaren:-"Men vart är TV´n Pappa??"
Efter lite förklaring så börja bio reklamen, sen kom filmen.
Den var så där tyckte jag faktiskt inget jag rekomenderar heller.
Hade nog hellre sett Madagascar Escape 2 Africa nu med facit i handen, fast å andra sidan har man den att se fram i mot nu.
Huvudsaken var ju att Kevin hade det mysigt och det hade han ju....


Dessa lägger vi i arkivet och sparar, blir kul för han om X antal år och titta tillbax på och "minnas" sitt första bio besök med Pappa :))

Annars var det rätt lungt igår för vi var bägge trötta och sega efter bion så vi slappa och kolla på Bompa typ bara.
Sen satt jag och lira lite poker på kvällen men det vart tidig kväll för mej med och idag var jag skit seg innan jag gick upp.
Kevin var/är dock pigg som alltid.
Undrar var de får sin energi ifrån?? skulle vara kul att veta så man kan uttnyttja det själv!!!

 Planen för idag är inte satt än men det blir nog inte många knop iaf som det känns idag utan det blir vanlig mys söndag.
Blir poker för mej i kväll oxå för nu har det dragit igång en till Freeroll.
Skulle va skoj och vinna den kan jag säga!!
Klicka på bilden under för mer info


Medans jag endå håller på så kan jag göra reklam för den andra poker klienten som jag spelar på oxå.


Så där jag, den sistnämda är faktiskt rätt skoj då den är 3D och man kan lägga massa roliga kommentar genom olika knapp tryck, lite flashigare med andra ord :D
(Jag får absolut inga pengar eller liknande för att jag gör reklam för dem eller om ni klickar på länkarna utan det gör jag för jag gillar dessa pokerklienter)

Ang. de udda låtarna en Hårdrockare som jag kan lyssna på så kommer det inom kort är inte riktigt redo för det än så ni får vänta ett tag till med spänning så klart tills det kommer.

Tänkte oxå på det lusiga sambandet att först är det Fredag den 13:e och nästa dag är det Alla hjärtans dag, undrar hur ofta det infaller så.
Lite skoj tycker jag iaf.
Dock har jag inte mycket för ngn av dagarna för de är inte så speciella utan mest hypade.
Är väl så med alla högtider eller blir mer och mer, allt för komersiellt syfte, men skulle man ha ett företag så skulle jag absolut uttnyttja det som de andra till fullo, så länge det ger mej och företaget pengar så :D

Dax för musik tips tycker jag oxå: Airbourne skit bra hedlig hårdrock som likanar lite AC/DC hittills har de bara släppt skivorna Ready To Rock och Runnin Wild den sist nämnda finns i 2 varianter "vanlig" och "US" variant, skillnaden är bara att låten Let's Ride som ligger på "vanliga" och på "US" ligger låten Hellfire.
(Infon är bara vad jag vet och tror, då jag har de skivorna)

För KISS fans så kan ni ju alltid kolla in Paul Stanley - Live to Win, titel spåret är fan nästan bäst... Live to Win!!!
Läste btw att KISS tydligen ska in i studion för att göra ett album.
Tycker jag är lite lustigt efter Gene Simmons strax efter konserten i sthlm den 30 Maj 2008 då han får frågan:-"

Kan vi vänta oss något nytt Kiss-album framöver?"
Och hans svarar:-"

- Nej, det intresserar mig inte eftersom fansen har slutat att betala för musik. Och sista gången jag kollade sysslade inte Kiss med välgörenhet."
(Källa)

Här kan ni oxå läsa om "Kiss gör ny skiva" ska bli halv intressant.
Jag var btw på konserten den 30 Maj 2008 och jag vart besviken, men nu har man sett dem iaf
Och undrar fortfarande hur de kan köra låten I Was Made For Loving You UTAN att köra Låten Heaven´s On Fire???.
Mest besvikelse var nog Paul Stanleys sura sång på många av låtarna och tycker inte Gene Simmons gjorde ngn hjälte insats heller, på det kändes det bara som ett "måste gig utan inlevelse".

Showen med Iron Maiden den 16 Juni i sthlm var flera mil bättre!
Där har vi ett band som aldrig sviker, sen har jag haft turen och se dem 2 ggr. när de BARA kör de gammla hedliga låtarna!!

Nä nu måste jag avrunda här.
Hade köttit nu!!
(Köttit är som Göttit fast med K)

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micka

Tack så mycket kul att höra :D din var inte så dum heller. En rocker är du med, kanon!



var han nöjd grabben sen då? :D efter bio och allt.

2009-02-15 @ 13:56:01
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micke

Du är utmanad, kolla min blogg :)

2009-02-15 @ 18:45:11
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

Madagaskar 2 e riktigt rolig.. hehehe. den e värd att se =D

2009-02-15 @ 21:01:45
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn