src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Open The Gates...



Nu var då GDI och NOD uppdragen klara spela lite som Scrin oxå men de är fan mej svåra att förstå sej på.
För er som inte spelat spelet så kommer snabb föklaring här.
GDI (De goda människorna), NOD (De onda) och Scrin (Aliens som attakerar Jorden).
Mitt absolut favorit uppdrag är när man spelar som NOD och gjort en allians med GDI för att sammarbeta mot Scrin på ett uppdrag, mitt under utrotningen av dem så kommer Kain upp i en "Video uplink" (För han har då dött och en annan "tagit över och gett mej uppdraget"), han undrar vad detta är jag håller på med och kräver sedan att alliansen ska brytas!!
Så helt plötsligt så vänder jag GDI ryggen och ska börja utrota dem med :D
När man klarat det så ställs denna som gett mej uppdraget mot väggen av Kain i ett video klipp som brukar vara mellan alla uppdrag.
Ni vet väl straffet för föräderi?? hehehe
Kain är då ledaren för NOD om ni inte fatta det!?!

Så nu blir det att börja på Command And Conquer 3 - Kanes Wrath så fort jag installerat det dvs.

Nu har jag oxå hunnit med att äta och sitter här med första ölen i handen för kvällen.
Vart en gyros rulle på Isabella för de nya ägarna har slagit upp portarna dit nu och kör halva priset där till den 22:e.
Där efter är det som jag misstänkte tyvärr att dessa förmånliga priserna som gammla ägaren hade är borta!!
50 för standard pizzorna, sen blir det uppåt.
Idag testa jag deras gyros rulle som nu kosta då 25 och kan säga redan nu att den INTE kommer vara värd 50 vid ord. pris. Smalare får man leta efter skulle jag tro!!!

Så nu är frågan vart man ska äta snabb mat så som pizza osv då man helt plötsligt är omringad av "dyra" pizzerior.
Kanske man får svälja stoltheten och gå tillbax till Vesuvio ??

Nä nu får det bli Metal och Hårdrock resten av kvällen så får vi se va som händer mellan och efter ;)

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn