src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Phoenix Rising...

Är lustigt det där hur man kan känna sej helt tömt för att vakna upp nästa morgon och ha massa energi i kroppen!
Så är det just nu för mej...
Ändrades lite redan på kvällen för jag fick lite speciella sms som värmde.
Idag var oxå jag på Arbetsförmedligen den där handläggaren jag mötte som jag klagat på innan var faktsikt bra, där ser man oxå vilka/vilken bild man bara kan bygga upp på telefon samtal, dock var det skönt att det gick att snacka med henne.
Så nu är nya planer dragna för mej och det känns skönt, hoppas på att det kommer ge nått snart iaf oxå.
Nu orkar jag kämpa ett tag till iaf, inte för att jag var på väg att ge upp på nått sätt men endå!!
Alltid skönt med lite nya tankar och ideer, insperation är nog ett bättre ord :D

Såg oxå på en underbar film igår, Wanted fan så underbar den var, trotts alla överdrifter och action så gjordes det perfekt iaf för min smak.
Slut repliken av huvudrolls innehavaren var oxå klockren "Vad har du gjort idag?" se filmen så fattar du ;)
Den får iaf 5 Chrille av fem möjliga :D

Dagens musik tips blir att kolla upp gruppen Morbid Angel (om du inte redan vet vilka de är allså), Gillar man döds så är detta absolut en grupp som man kan räkna med.

Idag är film oxå på agendan som vanligt dock ej bestämt vilken än men det blir som vanligt att blunda och välja en :D

Nä nu tänkte jag ägna mej åt annat men nu har ni iaf mitt dagliga inlägg :D

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anders, Film- och Musikbloggen!

Morbid Angel har jag dyrkat ända sen "Blessed are the Sick"-skivan! Världens bästa band. Men när kommer nya skivan med Trey & Co egentligen? Har väntat länge nu... Och vart fan tog nya skivan med det återförande Immortal vägen?

2009-02-26 @ 15:23:00
URL: http://brm.blogg.se/
Postat av: Micke

Wanted såg jag för ett tag sen, coolaste effekterna jag sett på lääänge, men filmen i sig tycker jag inte var bra. hehe

2009-02-26 @ 15:40:49
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anders

hur jag hittade din blogg? Jo, via bloggen "Den lekande människan".

2009-02-26 @ 17:46:10
URL: http://brm.blogg.se/
Postat av: Natha

Klart, en Polen blogg och en personlig.

2009-02-26 @ 19:00:09
Postat av: Naths

alrighty thenny

2009-02-26 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn