src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Shut The Fuck Up...

Idag är en UNDERBAR dag faktiskt jag svävar som på svarta moln (det är som rosa moln för er).
Kan knappt vänta till imorgon heller då det blir The Crash och jag är laddad till tusen faktiskt, att jag sen kommer få sällskap är ju inte helt fel det heller.
Förfesten kommer vara hos Micke ska bli skoj och se oxå vilka som kommer dit men de brukar vara rätt bra uppslutning, annars så får man ju iaf träffa alla andra senare på The Crash så, denna gång känns det som inte banden är riktigt min kopp av Té som man säger så kanske jag kommer mingla mer och snacka, men känner jag mej rätt så lär jag väl hamna front line som vanligt vid banden, dock ska ja kanske försöka undvika det och slå mej ner å snacka med ngn väl utvald, mitt sällskap får väl hänga med så klart :))

Idag får jag ta dagen som den kommer känns det som får se vart det bär av idag, kanske blir de hemma med bra musik?
Kanske det blir och våldgästa en födelsedags fest eller så kanske de blir att gå ett stenkast här ifrån till en polare (om han är friskt dvs). Lägger ingen större energi på det utan det som sker det sker liksom!!

Kanske man skulle försöka se den andra "delen" av Irene Huss filmerna oxå?
Den första som jag såg igår var bra iaf :)

För er som vill ha humor tips så kommer enligt mej fan den bästa humor sidan genom tiderna här!!
Failblog på den garanterar jag dej att du kommer få ett/flera goda skratt faktiskt!

HA! Nu fick jag post oxå vilket innebär att jag fick mitt nya The Crash medlems kort, skönt det för jag var lite orolig att det inte skulle komma...

Kommit på oxå att jag känt mej rätt full med energi den sista tiden och varit mer uppåt än förut, självklart undrar jag varför.
Inte kommit på nått konkret svar än faktiskt utan rent spontant så är det nog bara för att jag slipper lägga energi på sånt som var...hur säger man... dåligt... energitömmande...
Kan ju vara så oxå att personen som jag nämde i "Bound To Fail..." hör fortfarande av sej till mej dagligen och det är bara massa positivt.
Är så glad att du är tillbax i mitt liv denna gång ska du oxå stanna kvar!!

Idag ska jag inte laga ngn mat utan jag fuskar med färdig mat faktiskt...
Vad exakt det blir vet jag inte än men troligen Gradiosa pizza...

Var länge sen jag kom med ett musik tips oxå: Emergency Gate där har ni en grupp som jag gillar, vet faktiskt hur jag själv börja kolla upp dem?
De är iaf rätt bra.
Var som när jag skulle kolla upp en grej om Dimension Zero så rammla jag över Dimension F3H av "misstag" och jag måste säga att de är bra.
Så nu överlever ni säkert helgen med dessa musik tips :)

Nu ska ja ut i snöyran och handla sej lite...SÅÅÅÅåååååå....

Hoppas iaf att ni får minst en lika underbar Fredag som jag kommer få!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Man scrollar inte, man bara klickar på den man vill höra eller bara trycker play. Men tyvärr syns inte femma så bra, så i fortsättningen kommer jag bara ha 4 låtar

2009-02-06 @ 19:51:04
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn