src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Surrender...

Igår vart det mycket spelande av Command And Conquer 3 - Tiberium Wars faktiskt.
Gjorde som kvällen innan att jag regga mej för pokern och sedan fortsatte spela.
Sen hörde jag att pokern börja i högtalarna så då växla jag upp det och tog lite potter för att fortsätta och så gjorde jag till jag åkte ur pokern och fortsatte lira Command And Conquer 3 - Tiberium Wars klarade av GDI uppdragen så jag började med att spela NOD uppdragen.
Kom rätt långt och jag måste säga att tiden går snuskigt fort när man sitter och lirar, helt plötsligt var klockan 03.00 och jag var "tvungen" att ge upp. (Annars hade jag nog suttit kvar ett bra tag till)

Idag ska jag slänga in räkningarna för jag "glömde" det igår + att jag väntade på "extra" $ men det verkar inte komma så jag kör på och slänger in det jag kan idag troligen...

Nog om tråkigheter, för idag är det Fredag och några riktiga planer är inte gjorda än, ska dock städa och dona här hemma, är ju en stor dag i morgon ;)
Kommer bli ett litet party här då oxå faktiskt.
Har inte bjudit många men vad gör det när det är sällskapet som räknas??

Annars? ja det är som vanligt här, huvudet upp och fötterna ner typ.
Jag mår bra trotts att jag har den där stenen inom mej igen, men jag vet ju vad den beror på och löser sej allt nu igen så kommer den lägga sej till rätta på botten igen tills det är dax för nästa resa.

Dagens musik tips blir: Lake Of Tears de har gjort album som:
(Utan inbördes ordning)

Greater Art
Greatest Tears Vol. 1
Greatest Tears Vol. 2
Moons And Mushrooms
A Crimson Cosmos
Blackbrickroad
Forever Autumn
Headstones
The Neonai

Så nu är det väl dax att man ska säga att jag är glad för att sett dem live en gång,vart i deras replokal,sångarens bakgård och backstage på spelningen.
Nej, jag känner dem inte men jag var med en som gjorde det.
Kul och bra är dem så det är absolut värt att kolla upp!!
Vill oxå tacka för att den gruppen vart presenterad för mej för annars hade jag nog aldrig ens lyssnat eller vetat om dem :)

Fick nyss oxå tips om Adiam Dymott och låten Miss You rockar ju så det blir väl kolla upp albumet som tydligen ska komma i Mars.

Så nu fick ni fler musik tips idag.

Nä gott folk nu ska jag göra lite annat för att sedan Command And Conquer 3 - Tiberium Wars (Med all sannolikhet)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

haha, eller hur...Finns nog inte mer att förtälja direkt, men jag kan berätta mer ingående kanske hehe

2009-02-20 @ 14:08:45
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Mala

:D......du glömde skicka inbjudan till mig...om imorgon alltså :P....kram

2009-02-20 @ 14:28:59
Postat av: Micka

jag håller inte nån koll på min statistik.

den finns abra där ifall jag skulle vara sugen att kika på den.

2009-02-20 @ 14:44:39
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micke

Absolut :)

2009-02-20 @ 16:18:54
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micka

nope, inget sånt.

2009-02-20 @ 16:42:52
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn