src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Terror In Paradise...

Så nu är det faktiskt dax för lite poker snack igen.
Igår gick det nämligen bra igen...
Av 7743 spelare spelare kom jag på 528:e plats i turneringen och detta gav mej då 0.40$
Kul det där med poker, dock blir det ingen aktiv poker idag då det är LG Hockey Games 19:30 börjar det på TV2
Vi möter Ryssland ska bli skoj att se lite sport för jag är grymt dålig på att följa/se sport men trotts det så har jag intresse för det.
Här är oxå poker statistiken från igår för den som är intresserad:


Idag blir det att fortsätta med svensk film, blir första filmen i Irene Huss serien som heter Tatuerad Torso.
Resten av filmerna är som följer:
Irene Huss 2: Den krossade tanghästen
Irene Huss 3: Nattrond
Irene Huss 4: Glasdjävulen
Irene Huss 5: Eldsdansen
Irene Huss 6: Guldkalven


Blir nog bra det där...
Snöar gör det oxå... Huvva huvva!!
Synd att Kevin inte är hos mej för då skulle kanske vi kunna bygga den där efterlänktade snögubben.
Fick mej oxå att tänka på en diskution som vi hade på väg hem från dagis när vi diskuterade snögubbe bygge.
Jag:-"Det är tråkigt att det inte kommit ngn snö än så vi kan bygga snögubbe"
Kevin:-"Ja, det har ju bara kommit torr snö, det ska juh va blöt snö"
Jag:-"Jo det är sant, hoppas det kommer sån snart då"
Kevin:-"Men om det kommer torr snö, då kan ju jag ta min hink"
Jag:"Jaha, hur menar du då?"
Kevin:-"Då kan jag ju ha vatten i den och hälla på snön så den blir blöt"
Jag:-"haha, ja det var en bra ide, synd att det inte riktigt funkar så bara"
Kevin:-"Varför det?"
Jag:-"För om du häller vatten på snön så smälter ju den"
Kevin:-"Jaha, det visste inte jag"
Jag:-"Nä, det är inte så lätt, men nu vet du det iaf"

Yttligare ett underbart exempel på hur enkelt barn tänker, Gotta love it!!

Igår fick jag oxå en väldigt snabb släng av en "depp" känsla men den gick över fort och är väl egentligen inte värd att nämna, dock hade jag svårt att sova i natt det var lite jobbigare.
Tänkte en del på gammla minnen och tider en sväng under depp perioden, va trevligt men gjorde lite ont oxå.
Nä nu ska vi absolut inte vara sånna!

Nä kanske dax att avsluta här nu så man kommer igång med det man ska...
Idag blir de btw bolaget för inhandling av öl till imörra och Lördag.
Ser redan fram i mot det!!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Natha

Det dar med snon beror ju pa hur pass mkt vatten man haller pa snon, sa han var nog inne pa ratt spar anda. . .



Det var for ovrigt hawaii - med varldens goaste sas, som bara verkar finnas i Polackland.

2009-02-05 @ 13:57:59
URL: http://typhoid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn