src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The New Dawn...

Satt och kolla igenom lite kort jag fått från min fest här i lördags...
Börjar med att visa bordet och kanske där med förklaringen till att jag ser ut som jag gör på korten.


(Här i Kungliga Norr finns det INGEN som spottar i glasen)


(Sitter säkert och funderar ut nått bra att säga eller en Djävulsk plan)
"Salongs berusad som alltid bara det att det är olika storlek på salongen"


(Sist men inte minst Mickes hämd på mej för korten jag "förstörde" för honom, Han ser dessutom riktigt nöjd ut)
"Salong berusad som alltid bara det att det är olika storlek på salongen"

Tack ännu en gång till er som kom, det var en kul skiva!
Ni som inte var här missade nått i häst väg när vi Back in the days folk firar, ja ni andra är inte dumma heller!!
Men efter som det var mer Back in the days folk så, ja...
Kul kombination som sagt!!!

Som innan några av dem ska gå så sitter en av dem över full som få och frågar om de inte finns nått mer och dricka och letar förbrilt bland tom brukarna. Haga Raggers!!!

"Kungliga Norr förevigt i mitt hjärta!"

Kom oxå på att jag ska bjuda över Micke en kväll å bara snacka han och jag, vi gjorde lite sånt men jag kände att vi måste ta en riktigt snack, och så ska jag rita och berätta om mina gammla dagar för han...
Var länge sen vi såg så där oxå så, vore kul bara endå.
En annan polare som va här först på plats kom jag oxå underfull med att jag saknat.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Kollade upp låten. Verkar som att orginalet är med i The Lost Boys och den andra versionen i 2:an. :)

2009-02-23 @ 20:29:34
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Therése

Ja, jag har bara sett slutet på 2:an och det lilla jag såg var ju värdelöst. :C Älskar dock 1:an, har sett den 70 000 ggr!! :)

2009-02-23 @ 20:36:31
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn