src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Trail Of Insects...

Läste nyss att ev. Foppa ska lägga av nu igen pga av skadan i sin fot, enligt mej så skulle han lagt skridskorna på hyllan för länge sen men han verkar vara en kämpe och vill helt enkelt inte ge upp, hoppas han fattar beslutet nu iaf att ge upp.
Det är ju inte så här man vill minnas han... man vill ju minnas ALLA otroliga grejor han fakstiskt gjort istället.
För att läsa om det så kan ni klicka HÄR.

Kollade på en trailer igen på Transformers 2 oxå som man vetat om att den ska komma sedan den första filmen kom :D
Fy vad grym den oxå verkar bli... tyvärr dröjer de väl ett tag innan vi får se den dock... enligt IMDB så kommer den i Ryssland den 18 Juni och till Sverige kommer den 26 Juni, värd att vänta på är den iaf.
Trailern hittar nu HÄR.

Hittade ännu en "biljett skandal" ang. försäljning till en populär konsert.
Denna gång gäller det Madonna, men man minns ju turerna med både AC/DC och Metallica biljetterna.
För artikeln så klicka HÄR

Hade lite lustiga drömmar i natt oxå faktiskt, inget konkret jag kommer ihåg nu men det var lustiga och nästan kändes verkliga, som man ligger mellan dröm och verklighet.
Lite halv läskigt är det iaf.

När jag endå pratar om drömmar så kom jag på att tänka på att i år vill jag hemskt gärna åka till Sweden Rock Festival vill man ju så klart varje år men i ÅR är det många bra band som man BARA måste se!!
Men vi får se hur sånt löser sej liksom, kommer ha det lika tufft som vanligt här så ja...
Dock fyller jag ju snart så jag önskar mej bara pengar som man förhoppnigsviss kan spara undan tills dess.

Sepultura - Clenched Fist (Album: Chaos A.D.) hoppa upp nu i Winamp och jag kom då på att den skivan är fan bland de bästa förutom då Arise och Schizophrenia som enligt mej så klart är de 3 bästa albumen med dem efter det så sålde de sin "själ".
Så nu har ni oxå dagens musik tips avklarat, bra va??

Idag blir en lugn dag igen, blir lite film här igen som vanligt och till det ska jag väl käka nått skoj oxå är det tänkt.
Ser mer och mer fram i mot helgen oxå, blir nog kul.
Kanske man skulle bjuda lite folk upp hit på födelsedags fest, men det hinner vi, hehe...

Lady Gaga - Poker Face fick jag nyss tips om oxå, lyssnar nu och den var kul så den behåller vi.
Kommer läggas under mina "poker låtar".
Kanske jag skulle göra en lista på dessa låtar oxå??
Vad säger ni?
Ska fundera på det och isåfall kommer den i morgon (Listan allså).

Nä nu är det dax för att handla,laga mat och film...

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hej!!! :)

2009-02-18 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn