src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Diamond In The Rough...

Nu tänkte jag göra nått relativt ovanligt för att vara mej.
Tänkte berätta lite mer om varför jag just valt namnet Grimgoth, kan juh kanske vara intressant för er som inte vet det eller för er som helt enkelt inte alls känner mej!
Kommer oxå lägga ut lite kort på mej som är "Back in the days" så nu får på sätt följa en utvecklig av mej ;)
Jag börja iaf använda nicket Grimgoth runt -96 -97 då jag börja chatta på mIRC.
Det var så att jag helt enkelt snodde det nicket av en som använde de när han å en annan polare till mej spela i ett Black Metal band.
Sedan dess har det blivit mer och mer MEJ liksom.
Mitt alter ego om du så vill, dessutom är de rätt ovanligt oxå och där med ofta ledigt.
På senare år har jag oxå lagt till trademark tecknet bakom (Tänkte sätta in de här med men de gjorde texten bakom knas), för att på så sätt visa att jag haft nicket länge efter som gör så på vissa ställen där jag huserar idagens läge.
Hittar du ngn som heter Grimgoth så är troligheten hög på att det är jag.
Frågade Google på det oxå, tydligen finns de en som kallar sej så inom World Of Warcraft. (Det är inte jag då) kanske man skulle söka upp den och säga att han snott MITT nick?? haha

Nu kanske du undrar om valet av denna teckande "metal kille" som jag använder mej av oxå?
Enkel historia där med faktis... Den hitta jag på nätet och spara, sedan börja jag använda den på min msn, och nu använder ja den lite här å där där jag inte vill visa "The True Me".
Dock enligt mej är likheten slående likt så. (Kanske förutom alla band loggor och jeans jackan)
Så den har oxå bakats in i MIN nätprofil och personlighet under åren (Gubben ä dock rätt ny) allt detta för att skapa en bra nätprofil eller va man nu ska kalla det.
Sen att jag oxå la in Ace Of Spades i header kände ja att det vara bara ett MÅSTE, då jag gillar både Motörhead och Poker.
Ni som spelar på PKR känner säkert igen just det "Ace Of Spades", och inte så konstigt heller... Det är juh där i från :)
Är de det man kallar produkt placering???
(Andra kanske kallar de stöld?)

Nu till lite bilder på mej då....
                          
(Helloween 2003)                     
Redigerad av mej                                 
                                           

Kristinehamn
Minns inte när men
2000 är de iaf.


I mitt pojkrum har ingen
aning om när.


Band foto session
ngn gång 2001?


Hemma hos mej 2008

"Here you can see my many faces,But ask your self...Do you see the real me?"

Jaha de va det de...
Hoppas du gilla det hela för nu blir de inge mer sånt :))

Handla lite förut vilket var bra för jag börjar bli hungrig nu, ska nog göra köttbulle macka med rödbets sallad.
Sen blir de å fixa och dona lite...
Här är btw Grimgoth TM

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Nutley

No one can SEE the real you.. Only discover it.

2009-01-26 @ 21:09:40
URL: http://typhoid.webblogg.se/
Postat av: Typhoid

No one can 'see' the real you, only discover it bit for bit.

2009-01-26 @ 21:11:54
URL: http://typhoid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn