src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Could Have Been A Dreamer...

Jag ska egentligen inte skriva om detta men jag ska juh spegla mitt liv så bra som möjligt så jag kör på endå.
Som en del av er redan vet så spelar jag poker på nätet, dock bara sånna här freerolls.
 Igår var jag med som vanligt i Pokerstars freeroll, var tror ja 5-6000 pers som de brukar, och för fösta gången på länge är jag nöjd med mitt spel för jag kom bland dem 1400 - 1500 synd dock att man åkte då för 1080 (uppåt ger pengar, riktiga då) men som sagt så är jag nöjd, efter det så bytte jag poker klient till PKR och där hitta jag en 50 pers sit & go Freeroll, där kom jag 4:a och det gav mej 2000$ playmoney.
Önskar man kunde spela så bra med riktiga pengar bara, vore köttit!!!

Mitt i pokerspelet så ploppa en polare upp på MSN och börja fråga om massa problem på datan, försökte hjälpa han så gott de gick men de är svårt att hänga med i pokern + msn ibland, specielt då när poker klienten hoppar upp när det är din tur och du sitter just då och skriver i msn.
Men de löste sej dock.
Ville där med säga till er att hör ni av er efter 21:10 till mej på msn så vet ni vad jag gör och ni gör de på egen risk...jag spelar poker då... brukar markera det hela med att jag visar att jag lyssnar på musik då.
Ändra till upptagen kanske du tycker? Nja, jag kan juh missa nått viktigt?? hehe.

Snacka iaf efter de hela med en annan polare på msn, och vi diskuterade poker sedan kom vi in på konserter osv, fick ett bra tips där om en som kommer i April faktis!
Sedan diskuterade vi lite annat, bl.a tjejer. Han sa till mej: "du får väl hitta nån att dela dina kvällar med chrille"
Mitt svar: "Men jag delar juh redan dem med datorn och tv´n?"
Men det fick mej iaf att tänka på att visst vore det trevligt med t.ex en tjej, helt normal tanke liksom, men jag har vart singel nu i ca 3år (?).
Och än har inget hänt liksom!! Bara inse att jag troligen kommer vara singel ett tag till! Klagar jag? Nja det kan ja väl inte säga.
Men bevisas motsatsen så blir jag förhoppningsviss lycklig denna gång!!
Detta fick mej oxå att tänka tillbaka på de förhållanden och grejor man vart med om.
Ljuva minnen och Bittra minnen.

Sen vart det iaf TV, kolla på 2 avsnitt med Two and a Half Men, denna kväll var de två sjukt roliga avsnitt.
Garva som fan åt ett skämt som Charlie drog för Jake med.
Så här kommer det:"Vet ni varför en blondin känner sej ensam i ett juice paket? Bäst före datumet har gått ut!"
Så klockren allså!!!!

Senare på kvällen hade jag svårt att somna igen, men till slut gick det, vet faktis inte riktigt när ja somna in men det var SENT iaf.

Nä det känns som det räcker för idag...
Det är förövrigt bra med mej nu.
Längtar till Fredag bara...

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Sånt som händer. Klantigt ja, men gjort är gjort :)



Möjligt att jag ser ledsen ut, men det skulle se värre ut om jag log haha Dessutom är det svullet, det gör ju en del med :)

2009-01-28 @ 19:35:08
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Leena

Sedär, se där... :)

Började nog Okt. 2007 jag... s

2009-01-28 @ 19:50:39
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn