src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock N Roll)...

Fick trotts allt en bra avslutning på kvällen igår endå faktisk.
Är nämligen så att jag spelade poker igår som vanligt på Pokerstars skillnaden var/är att det gick riktigt bra.
Av 6327 spelare kom jag på 516:e plats i turneringen och detta gav mej då 0.40$
Man satsar "play money" och det man vinner är "riktiga" pengar så nu har jag hela 2,90$ på kontot som man lyckas vinna ihop, ska se om jag ska spela ngn dag med dem och förhoppningsviss vinna massa massa pengar :))
Lite statistik kommer ja lägga upp oxå för den som är intresserad.
Dock är jag inte hundra på vad den är baserad på för de känns som man fick mer än 100 händer som i detta fallet.
Några ideér på det?


Va lite tumult i det hela mot slutet efter tuneringen oxå, Kevin hade vaknat och satt här med mej samtidigt som jag snacka i telefonen så blinka det 2-3 st på msn.
Till slut var jag tvungen och säga att jag var upptagen till dem och vi skulle prata mer med dem idag, för de dem skrev tog jag fan inte in, så ni som känner träffade kan juh höra av er idag runt 19:00 så gör vi nya försök ;)

Snacka förövrigt med en annan polare igår om va han tyckte om bloggen, han hade en enda kommentar det var att jag skulle stava rätt på faktisk, tydligen har jag missat det trotts att jag brukar kolla igenom innan jag publicerar.
jag skrev faktis istället, men så är de, svårt det där ibland,skillnaden mellan tal och skrift.
Dock tackar jag för det och ska tänka på det.
Dock är jag väl medveten om mina andra stavfel som t.ex oxå.
Men det är ju "chat språk". Svenskan blir mer och mer förstörd ;)
Men hoppas ni hänger med i det jag vill få sagt ändå trotts dessa "fel" hehe.

Sen måste jag oxå nämna att jag snacka som sagt med min "stötte pelare" här i livet igår på telefonen.
Härligt att ha en sån vän i livet faktis, "I ur och i skur" och som det verkade så lär vi ses snart oxå för vi gjorde planer på det, blir då oxå så att jag åker till han så snart kommer jag troligen göra fjollträsk osäkert en helg. :))

Vad händer idag då?
Ja jag ska nu snart börja med att äta "frulle" (frukost) med Kevin, sedan tar vi dagen som den kommer!
Tänkte att jag skulle ge er nått att läsa innan vi börjar vår dag dessutom så tog det inte så lång tid att skriva detta heller.

Hitta oxå ett "bra" tips om man vill spara sina msn smileys om man ska omformatera datorn oxå, inte testat det än då jag "måste" omformatera den idag för att kunna hålla mitt nyårslöfte, troligen kommer jag inte göra det idag då Kevin är här (skönt att jag fick skylla på han, inte sant?)
Men tipset hittar ni iaf HÄR.
För att sedan kunna döpa om filerna till .gif så gå in i mappen där ni spara dem och:

Utforskaren ----> Verktyg ----> Mappalternativ

Explorer ---> Tools ----> Folder Options

klicka ur dölj filnamnstilläg för kända filtyper i visning rutan

(hide extensions for known file types)
Sen är de bara byta ut .dat mot .gif
GOOD LUCK!

Nähä, som sagt... Frulle dax då´rå.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Li

Det stavas faktiskt :p

2009-01-31 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn