src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Välkommen till min nya blogg!

Här kommer jag skriva om ALLT mellan himmel och helvete!
Jag kommer skriva om saker jag är med om i livet.
Kommer där med oxå försöka spegla det liv jag lever och även den person som jag egentligen är!!
Kommer skriva rakt från hjärtat!!
Personer kan nämnas vid namn oxå som gjort nått bra eller dårligt oxå.
Ja, vi får se, denna tanke är juh endå trotts allt rätt ny oss mej och väntat bra läge på att göra detta.
Men visst intresse verka det endå finnas för detta så nu är den här!! (Bloggen allså)
Får se hur ofta och intressant jag kommer skriva oxå!!
Kommer oxå försöka sätta mej in hur man gör snyggare design osv oxå vart efter, men just nu så får den vara som den är.
En god grund känns de som den har iaf....

Så för att avsluta nu då, ni som känner mej... tänk "I Am (I´m Me)" som Twisted Sister sjunger!
Ni andra... ja vad ska man säga till er???

Vart tom... Kanske bevisar vad jag tycker och tänker om era tankar om mej och min blogg??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: The Nut

Ja du Grimmen..... Kommer bli otroligt intressant att lasa dina bloggar, du som alltid ar pa ett sadant fantastiskt skrivhumor!



Men vem vet, du kanske har ett par ord att saga till om har i varlden, du med...? ;P

2009-01-25 @ 18:38:23
URL: http://http://typhoid.webblogg.se/
Postat av: Malan

Men Kul! Du kom igång iaf....:)

2009-01-26 @ 00:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn