src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Angelizer...

Vilken dag/natt det har varit, fy tusan.
Tog det lugnt och lyssna på musik och spela poker, efter som pokern gick åt helvete så valde jag att sätta mej och kolla på Batman som var på tv.
Fan så bra dom är egentligen.
Vart massa mer tv tittande och soffhäng efter det så klart.
När jag väl skulle försöka sova så gick inte det, var inte trött för fem öre.
Så det slutade att jag låg där framför TV´n och sist jag kolla på klockan var hon runt 5-6 på morgonen.

Det var då jag kom ytligare en gång kom underfull med att det är såna tillfällen man borde ha sällskap, eller i alla fall vet att man kan ringa någon och snacka lite skit.
Det vore skönt vid såna tillfällen.


Jag mår som vanligt bra eller hyfsat.
Får se vad man ska hitta på i detta tråkiga väder vi verkar ha idag.
Funderat på att damma av någon gammal film men jag vet inte riktigt vilken, sen är det lite trist att glo på film ensam.
Ja vi får se hur det blir.


Dagens Musiktips: Annihilator
Vad ska man säga om dessa grabbar?
Deras gitarr slingor, solon och annan påhittighet är enorm och jag kan säga att jag är kär.
Det är även så här härlig lätt lyssnad musik fast ibland så använder sej sångaren av lite hårdare röst men för mej går det hem vilket som.
Album att kolla in: Alice in Hell, Never, Neverland, Set the World on Fire, King of the Kill, Refresh the Demon, Remains, Criteria for a Black Widow, Carnival Diablos, Waking the Fury, All for You, Schizo Deluxe och Metal.
Fick besluts ångest när jag skulle välja video men det vart en lättlyssnad.

Annihilator - King Of Kill

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: LINNEA

hej sötnos! jag har frågestund i bloggen, så ställ en eller flera frågor om du vill! puss ♥

2009-07-19 @ 16:04:59
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: LINNEA

SV: tack, ja det räcker gott & väl! =) kram

2009-07-19 @ 16:24:04
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Nicke

Tjena! Låter grymt!



Vi är väldigt öppna och skulle hemskt gärna vilja veta mer (låter som en arbetsintervjuv), men så stela är vi inte ;). haha. Ne men hur känner du för musiken vi spelar då? Detta var ju ett tag sen vi höll på, och vi har alltid tyvärr bara varit två. Men vi saknar det och är sugna på att dra igång det igen på allvar.



Så vad vi söker egentligen är ju en sångare och bassist. Inget märkvärdigt egentligen. För att göra det lättare kan du kanske lyssna lite på någonting som vi har skulle kunna tänka oss i stil med? Men självklart inga krav här inte. Brand new sin (förutom nya albumet), Spiritual Beggars..Värt att kolla upp. Men som sagt, så länge det vågas kräma i lite extra :). Jag ser fram emot detta.



Den bassist vi söker ska inte behöva kunna några särskillt knepiga tricks. Bara det svänger och pumpas på liksom.



Och huvudingrediensen är nog att alla ska trivas ihop och bli enhetliga. Inte att man liksom röstar fram vad man tycker ska passa i en låt, utan att alla helhjärtat håller med, eller finslipar någons idé.



Hur som helst, tack för din "ansökan"! Ha de gött =)

2009-07-20 @ 00:56:18
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: Micke

sv: Ska fundera lite på det. Skulle i så fall hellre spetsa det med ett litet klipp från filmen jag skriver om, om jag hittar nåt bra.

2009-07-20 @ 11:38:15
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: LordParzifal

ja du är ju som jag för cirkus 10 år sedan



Har även mina pokerstats i Dagbok på poeter.se

där jag f ö hänger med en kvinna från Norrköping



RR reklamen var för nya Phantom modellen (svindyr antagligen) och är officiell reklamkampanj, allt jag vet, jag byter bild var månad, är själv gammal "skriva egna html...made by notepad" webmaster men kan ju inte göra mycket som med egna websidor i bloggformatet



Be well,

LPatrikWJ

2009-07-20 @ 12:22:21
URL: http://lordparzifal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn