src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

A Dream Of Scarlet Nights...

Idag är det Fredag och helg, kommer att hålla mej kort då jag inte har tid att sitta här.
Här ska städas och donas innan besöket kommer.
Ska bli as skoj!

Så "Party on" "Lets get this party started" "Party hard"
Funderar på paus i bloggen i morgon till söndag, men vi får se hur det känns i morgon, ville bara ge er en "heads up" på det.

Nä nu som sagt ska jag det jag ska....


Dagens Musiktips: Lamb Of God

Dödsmetal har jag alltid haft en förkärlek för och detta är absolut inget undantag.
Grabbarna är Amerikaner och det gör inte deras musik sämre!
Tilläggas bör nog att dom var mer döds förr än nu.
Dom vet verkligen hur man gör och dom gör det rått och bra.
Efter som dom hängt med ett tag i branschen så här dom även utpräglat sin stil till det yttersta.

Album att kolla in : Burn the Priest, New American Gospel, As the Palaces Burn, Ashes of the Wake, Sacrament och Wrath.

Lamb of God - Now You've Got Something To Die For


Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn