src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

He Won't Escape...

Oj vad många och roliga frågor jag har fått!
Underbart!
En del svåra och kluriga också...
Gör så här att jag besvarar dom i ett eget inlägg som jag kommer att skriva efter det här, för det var så många så jag vill inte förstöra detta inlägg genom att göra det långt med massa frågor.


Igår var en härlig dag, jag och Kevin mötte upp Micke och hans grabb Robin för att sedan gå till Folkparken.
Det var nice, vi hade som vanligt lite intressanta diskussioner om alla möjliga ting.
Sen styrde jag och Kevin våra steg hem för mat och massa mys.

Idag är dock dagen jag avskyr mest av allt, idag kommer du finna mej liggandes i soffan hop kurrad och tomt stirrande.
Han ska nämligen lämnas hos sin mamma så här kommer det bli tomt och tyst.


"Such A Lonely Day
Should Be Banned
It's A Day That I Can't Stand

The Most Loneliest Day Of My Life
"

Dagens Musiktips: Ensiferum
Detta är väl lite Black/Death/Vikinga metal band som kommer från grann landet Finland.
De är fan as sköna och dom har hängt med mej ett bra tag nu faktiskt.
Tycker att jag upptäcker nya grejor hos dom hela tiden och sånt uppskattas så klart.
Ska bli spännande att följa dom på deras resa framåt också så klart.
Album att kolla in: Ensiferum, Tale of Revenge, Iron, 1997-1999, Dragonheads, 10th Anniversary Live, One More Magic Potion och Victory Songs.
Låten jag tänkte bjuda på är nog den bästa jag hört på länge.

Ensiferum - Lady In Black
"She came to me one morning
One lonely sunday morning
Her long hair flowing in the midwinter wind
I know not how she found me
For in darkness I was walking
And destruction lay around me from a fight I could not win
Ah ah ah ...
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Bastardo

Ah, Uriah Heeps gamla tvåackordsdänga. Riktigt skön låt. Hade inte hört det här versionen förut.

2009-07-06 @ 13:01:29
URL: http://bastardo.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Det hade jag totalt missat, tack för tipset!

2009-07-06 @ 13:29:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn