src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Am Verry Possessed...

 

Igår gick det äntligen att registrera sej på Likström så nu har jag också ett konto där.
Det jag vart mest besviken över är att allt inte är klart där än.
Hoppas sakerna hoppar på snart, vill söka och skaffa chatt vänner där ju!
Så här säger "crew" om det hela:

"Hej och välkommen till Likström.se! Vi inleder nu den publika delen av betatestningen och ber er ha lite tålamod med att alla funktioner inte är uppe publikt ännu samt att det inledningsvis kan gå lite trögt till och från. Vi är tacksamma för ert stöd och er entusiasm! Rapportera gärna in buggar eller fel ni tror att vi kan ha missat i forumskategorin Likström, förslagsvis i forumen Buggar & Fel samt i Designforumet, lite beroende på vad det gäller. Mvh Likström Crew"

Undrar dock hur mycket jag kommer få att chatta där.
På Helgon har jag massa vänner och endå så pratar jag knappt alls med dom, bara några få nyare chatt bekanta växlar man några rader med. Sen Facebook då? Har 175 vänner där och hur många tror du jag chattar med? exakt, typ ingen. Blir så trött, har just nu 26 online och 101 offline på msn, behöver jag säga mer eller?


Efter publiceringen av mina svar på frågestunden så ramla det in tre till från Sanibo in, så kolla in dom också!

I går låg jag som sagt mest hela dagen i soffan och glodde... Dock så såg jag filmen Warning Parental Advisory och insåg att jag missat lite små detaljer om den i min filmspecial...
Fota lite igår i förberedande syfte för en grej som kommer upp på bloggen inom en snar framtid.


Dagens Musiktips: Uriah Heep
Förstår inte att jag inte tänkt på denna kult grupp tidigare för den är ju fan grymt bra.
Vet ju om dem namn mässigt men kan inte säga att jag hört dom innan.
Kolla runt lite i går och hitta hur mycket som helst som man vill höra mer av med dom.
Tur att det finns folk där ute som får en att öppna ögonen ibland (Du vet vem du är).
Album att kolla in: Very 'eavy... Very 'umble, Salisbury, Look at Yourself, Demons and Wizards, The Magician's Birthday, Sweet Freedom, Wonderworld, Return to Fantasy, High and Mighty, Firefly, Innocent Victim, Fallen Angel, Conquest, Abominog, Head First, Equator, Raging Silence, Different World, Sea of Light, Sonic Origami och Wake the Sleeper.
Låten och videon jag bjuder på är fortfarande bland det bästa jag hört på länge!

Uriah Heep - Lady In Black

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag säger ju det ;D hehe

2009-07-07 @ 12:56:34
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

vilken mail? jag har två, den via helgon eller bloggen?

2009-07-07 @ 13:03:27
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

den kollar jag si så där 1 gång om året ;D haha det tog ett tag att komma igenom alla mail. men jag hittade ditt och jag svarade :D



2009-07-07 @ 13:09:57
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag tror dig, det är säkert billigare och bättre att sätta ihop sin egen dator. Men jag har absolut noll kunskap om datorer egentligen, utan köper efter de grejer jag kan.



Vilket säkert kan vara till min nackdel många, många gånger.

2009-07-07 @ 13:32:46
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Zolyra

Nej, tror inte jag blev speciellt förvånad faktiskt, det där med texten till ditt ex kändes som något du skulle kunna göra (inte för att jag känner dig så, men eftersom jag visste att du skriver mycket och brukade skriva dikter kändes det ändå ganska naturligt).



Har också signat upp på Likström men det kändes ganska tomt där, blir kanske bättre när de får igång det helt, ville mest kolla vad det var.

2009-07-07 @ 15:15:17
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn