src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In The Dream...

Vill börja dagens bloggande med att tacka mina trogna läsare som bryr sej så pass att dom går in på en annan blogg och dessutom svarar rätt på quizzen som Emilie förde vidare från min.
Tack (Ni vet vilka ni är)


Igår när jag och min polare satt och kasta sten på varandra så vart vi lite kreativa och fick för oss för att hänga upp lite av mina hårdrocks flaggor som ligger och samlar damm, har bara inte blivit av att jag kastat upp dom så nu hängde vi upp 3 av dom och jag måste säga att jag är nöjd med resultatet.
Eller vad säger ni?



Efter det så vart det mycket skitsnack och öl, sen plinga det på dörren och ytligare en polare dök upp, tiden gick och pokern började, man var ingen mästare trotts att jag fick goda råd av polarna.
I kväll ska jag vara starkare.
Kvällen avrundades på Piccolo Mondo och där med kan ni säkert räkna ut resultatet?
Full som en kastrull!
Trevligt var det!

Dagens Musiktips:
Lillasyster (Wikipedia)

För er som lyssnade på den gamla gruppen LOK känner igen både grabbarna och musiken för det är så enkelt, dom har i princip bytt namn.
Receptet är enkelt och går faktiskt hem, tung musik med svenska texter som är lysande.
Förutom jätte hiten med covern Umbrella så har dom lyckas göra en hel del bra egna låtar.
Några av mina favoriter är : "Nu har jag fått nog av dej" och "Hårdrock".
Bägge är bra kampsånger anser jag.
Album/Singlar att kolla in: Sod Off, God! We Believe in Our Rockband, Hjärndöd musik för en hjärndöd generation, Det Här Är Inte Musik Det Här Är Kärlek, Berätta det för Lina och Rad efter Rad.
 Nu lyssnar vi på kampsången Hårdrock tycker jag!

 
"Men nu är det dags, att dra ut i krig
och ta bort all skitmusik
så dina vänner och alla som vi känner
nu går vi ut och bränner
"

Lillasyster - Hårdrock

"Snälla ge mig, mera hårdrock
låt mig känna, att det hamrar
låt mig veta, låt mig höra
åh, att du finns här, och att du stannar
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Renée

MOTÖRHEAD :D

2009-07-11 @ 13:52:41
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: M i c k a

usch lillasyster har blivit en besvikelse enligt mig, de senaste året iallafall, han uppträdde med en fucking jävla backslig på pal eller vart fan det nu va :P

2009-07-11 @ 13:59:22
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: jocke

mannen jocke.. här lok och jag har ätit lunch när jagjobbade på universal skivbolaget i sthlm. mycket trevliga killar. men kan inte säga att det är min musik smak precis !!!!

2009-07-11 @ 23:24:25
Postat av: Heyli

tack va glad jag blir!!



hehe jaså fick jag de! :) kul för mig hehe ;)



lillasysters cover på umbrella gillar jag, mer än så kan jag inte säga om dom :)



2009-07-12 @ 01:19:41
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: SANIBO

grym vägg ;)

2009-07-12 @ 02:16:42
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: M i c k a

isch jag avskyr deras cover på umbrella :P pisamt dåligt. sen dess har jag sågat dem typ. föredrar lok. nu när de blivit "kända" suger de :P fy fan.

2009-07-12 @ 14:14:32
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn