src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sentenced Morning...

Nu har jag väl officiellt överlevt min design kris som jag hade på min blogg, flyttat omkring saker och ändrat till höger och vänster.
Dock fick jag stor hjälp av tre personer som jag tänkte nämna som tack för hjälpen ännu en gång!

Anna Maria Mikaela
Som kom på den bra idén med att ha grå bakgrund på min signatur bild och där med lurar ögat att den ser något mindre ut?!! Tack!!

Heyli
För att du tog dej tid att leta fram koderna till min "knuff modul" så den vart sedan skit enkel att ändra så den ser ut som den gör idag!! Tack!!

Tant Kim
Du har kommit med så mycket info och input så jag vet inte allt du hjälpt mej med men du är som min fyr i mörkret, du får mej att hitta hem. Tack!!


"I salute you!"

Igår var jag och Kevin i folkparken och han lekte där ed typ allt, han våga sej till och med upp på hoppbollen och satt där ett tag, dock kom det några andra och hoppa och då ville han så klart ner.
Han kan vara lite "feg" så där.
Sen innan vi gick hem så passa han på att bada, och han hitta en liten båt som han satt i och den var inte lätt att få tag i så när han väl hade den så släppte han den inte.
Jag frågade han om han ville följa med mej och bada hela dagen idag på Himpa igen men han ville hellre gå till sitt dagis.
Dock slutar han där vid två så vi kanske hinner med att bada sen, eller så blir det folkparken igen.


Dagens Musiktips: Throes Of Dawn

Detta band är faktiskt ett black metal band som håller rätt hög klass, eller kanske man ska säga Dark Metal?
Skillnaden är rätt hårfin om du frågar mej.
Inte lyssnat på dom så länge men det jag har hört är jäkla bra.
Kommer att följa dom på deras framtida resor också så klart.

Album att kolla in: With the Northern Wind, Pakkasherra, The Blackened Rainbow, Dreams of the Black Earth, Binding of the Spirit och Quicksilver Clouds.

Efter som ni är så bortskämda med att jag bjuder på video och låt så kommer självklart en för denna grupp också.


Throes Of Dawn - Vertigo



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Va snällt av dig. :) det var fint sagt. :)

Jag gör ju mitt bästa för att hjälpa till. :)

Man ska ju hjälpa sina medbloggare.

2009-07-01 @ 10:46:27
URL: http://Http://tantkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn