src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Stumblin' Blind...

Det gick jätte bra hos doktorn med Kevin igår, han kan ju det där och är jätte duktig.
Dock känns det inte som att det ger nått med denna doktor så vi ska se om vi får tag i någon annan som kan tänkas vara bättre och framför allt kan ge mer svar!

När vi kom hem var det bara slappa och gosa som gällde och det var skönt.
Vädret idag verkar inte så bra hittills men vi får hoppas att det klarnar upp.
Fick ju tips om en jätte bra väder sida där man kan kolla hur vädret blir, den hittar du HÄR (Ja sidan är på Norska).

Jag mår skapligt och kan säga att utan Kevin här skulle det vara värre.
Förutom att vänta inne på att vädret ska bli bättre så ska vi nog handla lite grejor som behövs sen får vi se liksom.
Har inte så mycket mer att tillägga.

Idag lämnar jag över "Dagens Musiktips" åt Heyli och i morgon kör Renée det hela åt mej.
Är det någon mer där ute som känner att "Jag brinner ju för en grupp och vill göra Dagens Musiktips" så är ni Välkomna att höra av er så får vi se vad vi kan göra.
Spännande värre!

Dagens Musiktips: Sonata Arctica
Sonata Arctica var bandet som gjorde att jag (Heyli då) började lyssna på rock/metal. Det var en klasskompis som spelade låten Fullmoon och efter det var jag helt fast. Det var 8 år sedan nu och jag är fortfarande fast. Tony (sångaren) är, enligt mig, grym. Speciell röst och härlig utstrålning. Såg dem live Oktober 08, och kommer att se dem igen nu den 14 December i Göteborg!
Album att kolla in: Ecliptica, Silence, Songs of Silence, Winterheart's Guild, Reckoning Night, For the Sake of Revenge och Unia. Kommer dessutom ut ett nytt album den 18 september, The Days of Grays :)

Med denna låt tackar jag för mig, och TUSEN TACK till dig Grimgoth för att jag fick chansen att gästblogga om mitt favoritband här på din grymma blogg! Jag känner mig hedrad :) Här får ni Sonata Arctica - It won't fade.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att gästblogga om Nirvana längre fram :)

2009-07-28 @ 11:53:54
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Renée

Sonata arctica lyssnade jag på en period när power stod högt upp på listan

Bra jobbat Heyli!

2009-07-28 @ 13:45:51
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Heyli

wohoo va kuuuul!! :D

2009-07-28 @ 14:56:06
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: SANIBO

fan vad kul med idén att gästblogga :)

2009-07-28 @ 16:15:01
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn