src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Answer...

Ja som sagt så var det många och kluriga frågor jag fick av er.
Ska försöka göra mitt bästa för att besvara dom nu också.

Anna Maria Mikaela

Vilken är din favoritfilm och varför?
Kan inte välja en utan tar: The Omen (alla tre),Resident Evil (alla tre),The Exorcist och The Masque Of The Red Death, så gillar jag filmerna: Rockstar, The Blob (Den från 1958 och 1988),Transformers (bägge, bara sett ettan än.),Terminator (typ alla, dock är dom första bäst),Tenacious D in The Pick of Destiny, Envy, Nekromantic, Blindfold: Acts of Obsession, Return To The Batcave: The Misadventures Of Adam And Burt , Die hard (alla), The Hunger, X-men (alla)
Och listan kan säkert göras längre, varför? ja som du själv ser är det bra filmer jag valt ;)

Vilka skådisar ligger bland dina favoriter?
Mark Wahlberg, Russell Crowe och Joaquin Phoenix är dom jag kommer på spontant, Jack Black är skön med.
Kvinnliga får bli: Kirsten Dunst, Megan Fox och Milla Jovovich annars vet jag inte.

Om du fick välja huvudrollen i en film, vilken skulle det vara då, och varför?
Svår fråga... Tror jag skulle vilja göra någon superhjälte roll eller bad guy, kanske en mörk superhjälte roll skulle passa mej?
Annars tror jag att jag skulle passa som en psykotisk mördare a.la Michael Myers.
Skulle säkert klara av en komedi eller bara spela en galen hårdrockare... hahaha
Tror jag skulle passa i dom rollerna.

Vilka skådisar tycker du att man kan skrota, och inte gör något vidare bra jobb
Oj... Har väl aldrig varit nått fan av Steven Segal´s filmer så det får bli han då, annars vet i fan, är så olika från film till film.
Gillar Jack Black men i Nacho Libre t.ex. så suger han ju!

Renée

Ditt bästa pokerminne?
Oj, efter som jag spelar rätt mycket online få finns det ett gäng.
Men jag väljer ut top 3 då.
När jag kommit 3a två gånger på ett 90 bord och när jag kom 161:e plats av 4-5000
När jag spelat live poker så får det nog bli när jag var så jävla full så jag inte fatta nått alls om vad som pågick men vann det gjorde jag endå, fråga inte hur.

Ditt bästa barndomsminne?
Beror kanske på hur man menar med "barn" men jag kör några favoriter.
När man åkte ner på stan för att köpa en ny vinyl skiva.

När jag fick ett kassett band av farsan som han hade spelat in Twisted Sister - Come out and play skivan och på den andra sidan var det Kiss - Asylum skivan på, självklart var det vinyl det kom från.
Det bandet ska förövrigt Kevin få av mej när det är dags.

Dom otaliga gångerna jag och farsan höll på och fixa och dona i boden, sommarjobbandet med han också.
Nja, det får räcka, blir lite lessen när jag tänker på dom och andra minnen.

Vill du ha fler barn?
Varför inte?
Rätt tjej och tillfälle, dock kanske det bör ske inom en snar framtid då man inte direkt är någon ungdom längre :D

Vad får dig att titta en extra gång på en tjej?
Det kan vara mycket.
Men ett snyggt utseende och kropp får jag väl säga för att göra det lätt för mej.
Ser tjejen "metal" ut så händer det att jag stannar upp helt och tittar tills hon försvinner utom synhåll ;)

"Thus having spoke she turned away
And though I found no words to say
I stood and watched until I saw her black coat disappear"

Pest eller kolera?

Bägge? så det går fortare att dö så man slipper lida!

(Du är den första som ställer Poker frågor till mej, bra jobbat!)

Rocka Betty

Varför började du blogga?
ja du...
Jag skrev dikter förr i tiden sen vart det texter till bandet jag var med i, efter det så kom jag underfull med att jag saknade nått kreativt i mitt liv och under den tiden så snacka Micke rätt mycket om att blogga osv.
Jag visste ju i princip vad det går ut på men var inte så intresserad.
Men ju mer jag funderade på det så verka det som en bra ide, så den 2009-01-25 gick jag hem och satte mej framför datorn och startade den här bloggen utan någon som helst tanke bakom.
Kommit underfull med att det är nog det bästa kreativa jag hållit på med, för här får jag ut så mycket.
Skrivande, Bildlekande och designlekande + att det är så roligt med alla kommentarer och idéer man fått.
Ibland undrar jag vad jag håller på med för det är grym konkurrens här ute så jag är glad att min blogg är så "populär" som den är. Dessutom så känns det som man både utvecklat både sej själv och bloggen.

Vilken är ditt favorit band/artist?
Svårt att välja ett/en... Men gör det enkelt för mej och svarar Motörhead och Lemmy.

Alabama

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Det faktum att bandet jag var med i äntligen släppts av ett bolag, Kevin så klart, sist men inte minst bloggen.
Kanske finns nått mer jag kommer inte på det nu.

Din bästa egenskap?
Jag vet inte...radar upp ett gäng som jag tror jag har då
Tålmodig, Lugn ,Självsäker, Rastlös... nä jag är så grymt dålig på sånt här.
Är det kanske en egenskap?

Har du något husdjur?
Förutom Dammråttorna, dammbävrarna, bergstrollen och demonerna så blir svaret nej
Dock har jag haft flickvänner med katter så det funkar.
(Undrar vart du fått din fördom att hårdrockare har orm kommer i från?)

Zolyra

Om du enbart får välja tre band att lyssna på för resten av livet, vilka band väljer du då?
Iron Maiden, Motörhead som tredje alternativ så skulle jag välja nått hårt och tungt band men jag kommer inte på nått bra alternativ, halv svarar Dark Funeral.
Men efter jag valt dessa band så får man nog lägga in mej och radera ut vetskapen om alla andra bra band som finns, annars skulle det fan i mej inte gå.

Finns det något som du tror folk skulle bli förvånade av att veta om dig?
Bra fråga!
Det enda jag kommer på är väl att jag skrivit en text till en av mina X som även vart en låt och den har framförts en gång när hon stog i publiken och då tillägna jag den så klart till henne igen.
Kanske inte är så många som vet? sen om dom blir förvånade är en annan femma ;)
Låten heter "Ravenna" och hittas på "Ereshkigal".

Heyli

Bor du i hus eller lägenhet?
Lägenhet, bott här i 3år and counting.

Hur skulle du beskriva din inredningsstil?
Ungkarls aktig med sina stänk av hårdrock och diverse samlingar toppat med Kevins leksaker.

Michelle Kleist

Hur kommer det sig att du började blogga?
Kolla lite längre upp i detta inlägg så hittar du svaret.

Jobbar du?
Nej, men just fått jobb så vi får se när det drar i gång bara.
med vad?
Lager blir det då

Lisa Bjernhagen

Ditt absoluta favoritband?
Det är många det... topp 5 blir: Iron Maiden, Motörhead,Twisted Siter, W.A.S.P och Dark Funeral.

--=Nya Frågor=--
Efter som jag fick lite frågor av SANIBO så kommer svaren här.

Om du skulle få chansen att vara med i ett av dina favoritband, vilket skulle du välja?
Oj, vilken fråga...
Men det vore nog häftigt att fronta nått Death/Black Metal band, dock vet jag inte vilket.
Mitt eget kanske, för då blir det mer äkta än att ta över tronen efter en annan sångare.

Om du var tvungen att bara lyssna på ETT band i resten av ditt liv, vilket skulle det vara?
Förut var det tre band, nu ett... oj oj oj.... Iron Maiden då... men som sagt DÅ måste ni radera vetskapen om alla andra band också.

Ditt bästa konsertminne?
har många så kör dom igen då:
Judas Priest, Helloween, D.A.D, Entombed, Astral Doors, Abramis Brama, Scorpions, Pink Cream 69, Lake Of Tears, Europe, Nightwish, Blind Guardian, Accept, U.D.O, Motörhead,S tyx, Hellfueled, Arch Enemy, DIO, Heaven And Hell, Black Sabbath, Aerosmith, Meat Loaf, Amon Amarth, Dark Tranquillity, Marduk,Backyard Babies, Hardcore Superstars, Falconer, Lion´s Share, Iron Maiden, National Teatern, Dark Funeral, Kiss (Trotts att dom sög get pung var det kul att ha sett dem)  och alla "The Crash" spelningar (Inga spec. band ja kommer på dock, är så många kvällar så) Säkert glömt nått band endå så.

Ja jag tror att det var alla frågor jag fick, hoppas att jag inte missa någon nu bara!
Tack ska ni ha för era underbara frågor, hoppas ni är nöjda med mina svar nu bara!!

Skulle det vara så att det ramlar in några mer frågor nu så svarar jag gärna på dom också, annars så stänger vi dörren till frågestunden för den här gången!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

okey, nice answers :)

jo det hoppas jag verkligen!

2009-07-06 @ 12:38:40
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: M i c k a

du kanske skulle känna dig hemma i rollen som Wayne då med andra ord? ;D hehe



waynes world rocks ;D

2009-07-06 @ 12:45:10
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Alabama

Haha, men man tänker ju det, eller typ en råtta. Jag har fan till och med haft en råtta, han hette Knut och drack välling ur en äggkopp varje morgon..

2009-07-06 @ 13:04:13
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Renée

kul läsning :D

2009-07-06 @ 13:22:59
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Tack själv för frågestunden! :)

2009-07-06 @ 13:33:06
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: men FUCK. jag somnade totalt ifrån det där. jag som satt och försökte komma på massa... åh.

2009-07-06 @ 15:40:17
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Michelle Kleist

Nej, det känner jag inte igen... Tror inte det iaf? :P

2009-07-06 @ 18:01:22
URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: Michelle Kleist

Nej, det är ju inte det.

Nej, jag bor i Skåne - Ängelholm :P vart bor du?

2009-07-06 @ 18:35:06
URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: SANIBO

alright, questions a la sanibo:



om du skulle få chansen att vara med i ett av dina favoritband, vilket skulle du välja?



om du var tvungen att bara lyssna på ETT band i resten av ditt liv, vilket skulle det vara?



ditt bästa konsertminne?

2009-07-06 @ 18:47:40
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

jag är nöjd!

2009-07-06 @ 20:00:21
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

SV; yeah, länkat och klart! ;)

med tanke på ditt inlägg här så borde du egentligen ha ett plus i kanten, syftar på sanibos fråga om det enda bandet.. Up the irons for life!

rock on, you metal maniac!

2009-07-06 @ 23:02:40
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Ja precis vad som är fel på inläggen och karaktären. :S bloggsatt satte ju att min karaktär var svag och inläggen svaga också. eller dom satte betyget som jag inte vart hel nöjd med över dom iallafall. Så det är nog det du ska kolla efter isådana fall.

2009-07-07 @ 12:08:52
URL: http://Http://tantkim.blogg.se
Postat av: Heyli

gillade svaret på min andra fråga, "toppat med kevins leksaker" :) kan tänka mig att de blir mycket leksaker överallt med ett litet barn :)

2009-07-08 @ 00:11:33
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: simone

Jäklar bra filmsmak må jag säga :)

2009-10-15 @ 23:34:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn