src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Three-Dimensional Defect...

Igår var inte vädret 100% så vi skippa Himpa och drog till Folkparken, kom underfund med att det är nog den bästa parken som finns här i stan faktiskt, den har allt.
Massor av grön ytor ,Lekplats med massa skoj så som en stor hoppkudde och mini bad, Minigolf och frisbeegolf möjligheter, Volleyboll kan man också spela.
Blir man hungrig eller sugen på ha nått annat så har dom en kiosk i närheten också plus att Wallmans (Sybilla) inte ligger långt ifrån.
Det är verkligen ett fint ställe, vill man kan man sedan gå runt strömmen också , nått som borde upplevas.


Idag hoppas vi på lite bättre väder för idag ska det bli Himpa, Kevin måste ju få inviga sin Batman badring liksom!
Men vår backup är så klart Folkparken och i värsta fall sitta hemma och hitta på nått.


Som ni ser så fungerar mitt Internet än, men det är på nåder för det går inte fort men det är absolut bättre än inget.
Det blir snart normalt, nu har jag dock inget Internet på Laptopen för det blir bara fel på anslutningen och jag fattar inget, avvaktar nu för att se när allt blir normalt igen om det vill fungera igen.


Igår såg jag klart på Rock Of Love säsong 3 så nu har jag sett hela serien, känns skönt för det är nått jag skjutit upp.
Bra och skönt att kolla sånt på Laptopen, får se vad nästa projekt blir att se.


Denna roliga "adress" såg vi på vägen hem.


Dagens Musiktips: Metal Church

Jag är rätt insnöad på gammal hårdrock nu för tiden känns det som och då måste dessa grabbar vara med helt enkelt!
Dom är så klockrena och härliga så man ler från öra till öra.
Det är det vanliga receptet när det gäller sån här musik utan massa konstigheter, och varför ändra på det när det går hem??
Lättlyssnat och borde därför kunna spelas på dom flesta platserna och situationerna.

Album att kolla in: Metal Church, The Dark, Blessing in Disguise, Human Factor, Hanging in the Balance, Live Album, Masterpeace, The Weight Of The World, A Light In The Dark och This Present Wasteland.

Metal Church - Badlands


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

kul adress ;)

2009-07-30 @ 16:22:39
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: M i c k a

jag ska säga det till han ;D men gubben min jobbar heltid just nu och hinner inte mycket annat än det :P folk vill ha färg all day long ;D hehe

2009-07-30 @ 19:15:55
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn