src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

A Man Called Nothing...

Idag är det en underbar dag, det är inte fint väder men vad gör det när jag vet att jag snart ska hämta Kevin på dagis och vi kommer troligen ha en underbar helg.
Hoppas på massa med sol så vi kan vara ute...

Såg att på Fredag (Imorgon) så kommer TV6 Dra i gång med kult serien V.
Kan inte låta bli att älska den serien...
Vilka minnen!!
Vem kan med handen på hjärtat t.ex säga att man inte haft en tonårs crush i Diana?
Exakt!
Allas våran Robert Englund är ju oxå med i serien, ja han har ju gjort en del utan för "Terror på elm street"
Boka upp 22:00 - 00:00 nu på Fredag allså!

Känner att jag bara måste bjuda på sköna bilder från serien oxå!!

 
  
  

Kul att min "Film Special" vart uppskattad igår oxå, tack för alla varmande kommentarer!

Dagens Musiktips: Deathstars
Detta är ett ganska ny utblommat band och jag har ingen anning om hur jag fick upp ögonen för dom men jag ångrar definitivt inte att jag fick det.
Dom spelar väl "industrial metal" och det går fan hem, för detta är lite av det tyngre slaget eller jag vet inte.
Bra satan är det....
Dom är oxå högaktuella i och med att dom spelade i går på Sweden Rock Festival.
Lite små coolt att Emil Nödtveidt som mycket toligen är/var släkt med Jon Nödtveidt spelar i bandet oxå.
Jon var bandet Dissection för att kort gå in på det.
Album att kolla in är som följer: Synthetic Generation, Termination Bliss och Synthetic Generation.
Trotts att dom nyligen släppt den sistnämnda så ser jag fram i mot nästa släpp.
Kommer oxå bjuda på en av mina favorit låtar med dom i form av en video...

Deathstars - Play God
 
 


"'Cause I wanna play God
I wanna play god with you
and I
I want to rule it all
with you
"

Nu måste jag fixa lite innan det är Kevin dax...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Inte bara troligen, Emil är bror till Jon :)

2009-06-04 @ 15:45:16
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn