src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Back From The Dark...

 

Det var länge sedan jag skrev om poker men jag har inte heller spelat så mycket den senaste tiden.
Igår satte jag mej och spelade.
Jag började med att spela ett 90 bord som kostade 0,25$
Det gick faktiskt bra, trotts att jag var nära att åka ut vid ett tillfälle så lyckades jag vända på steken.
Det hela slutade med att jag kom trea och fick då 3,16$
Härligt...
Har ofta sagt att poker är ett tålmodigt spel och för er som inte är så insatta så kan jag avslöja att jag spelade just denna i ca. 3 Timmar. (2tim 57min).

Efter den så spelade jag ett bord som kallas "Double or nothing" (10 spelare, man satsar 1,10$ och 5 får $2,00)
Det klarade jag också av som tur var, även där lyckades jag vända på steken ett par gånger då jag var nära på att åka ur.

Statistiken för det första bordet kommer:



För er som missat att jag ska gästblogga kan ju läsa om den korta introduktion som finns på bloggen jag ska få gästblogga i, Den Lekande Människan

Gästbloggning av Grimgoth på bloggen Den Lekande Människan

Vilket nu också fick mej att skapa Kategorin "Min Blogg Hos Andra" = Andra som skriver om mej och min blogg!!
Ska göra det inlägget efter detta också så klart.

Just nu sitter jag och funderar på varför min blogg inte ser ut som den ska?
Länkar, Senaste Inlägg, Kategorier osv. syns inte av någon anledning!
Och jag har fan inte ändrat nått speciellt på min blogg som bör ha pajat detta!!
Hoppas att det är nått tillfälligt fel bara!(Fel lösning pågår) (Och kanske det är löst också, vi får se)

Dagens Musiktips: Revolution Renaissance
Detta är väl mer ett ihop plock band men ack så bra det är.
Många kända namn både som medlemmar och som inlånade musiker.
Detta är i alla fall musik som borde gå hem hos dom flesta för den är så pass lätt lyssnad.
Album att kolla in: New Era och Age Of Aquarius
Efter som dom inte hållit på så länge så får vi verkligen hoppas att dom fortsätter att släppa mer album i framtiden!
Lika bra att bjuda på en video och låt, dock finns det lite bättre på deras hemsida!!



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Michael Jackson gjorde grymma videos!



Nu alla Grimgoth-läsare ligger Grimgoths utmärkta gästbloggning och recension av RapeMan - The Night Humper uppe på bloggen

www.denlekandemanniskan.com



Välkomna att ta en titt! :D

2009-06-26 @ 14:50:33
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn