src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bloggsatt...

 

Då har även jag fått blivit betygsatt av Bloggsatt.
Betyget är helt godkänt får man väl säga (Betygskalan: 70-61 Bra)

Betygskalan
100-91 Världsklass
90-81 Imponerande
80-71 Riktigt bra
70-61 Bra
60-51 Övre medelklass
50-41 Undre medelklass
40-31 Nästan bra
30-21 Ett gott försök
20-11 Gör om, gör rätt
10-0 Borde ha bloggförbud

 
Betygskalan
A - Utmärkt
B - Mycket bra
C - Bra
D - Tillfredsställande
E - Tillräckligt
Fx - Otillräckligt
F - Helt otillräckligt

"Bloggsättningen sker i tre olika kategorier: Inlägg, Utseende samt Karaktär.
Baserat på dessa betyg får man sedan ett snitt.
Man kan jämföra vår bloggsättning med hur man upplever en person."

Inlägg
- "Sättet man pratar på"
Språkvård, uppdateringsfrekvens, kvalitet, innehåll, variation, mediabruk

Utseende
- "Det yttre"
Header, typsnitt, färgsättning, gränssnitt, navigering, grafik, bilder, reklam

Karaktär
- "Personlighet"
Första intryck, charm, karisma, image, utstrålning

Dock måste jag fråga er om eran åsikt då jag fick lite kritik.
Mycket kraffs?
Är det så?
Ska jag ta bort höger menyn? Rensa upp i vänster menyn?
Den sista blir svår efter som jag gärna vill att "Räknarna ska mäta min blogg och få den att synas"
Kanske går att lösa på nått härligt design sätt?!!

Signaturbilden är för stor ?? Inte ens tänkt på den så...

Inläggens längd?
Tycker jag hållt det rätt kort och bra, dock kan jag sväva iväg men det beror ju på vad jag ska blogga om.
Undrar hur långt bak dom kollade?
Tycker att det är lustigt att dom inte tar upp mina flagg skepp "Film Special" och "Coverama".
Ska inte vara sån men jag undrar...

Dock är jag mest ute efter det sista och det är där ni kommer in!!!
"Bakom allt detta finner man dock en bloggare av klass! Det ger mig hopp att det här kan bli riktigt bra!"

Gör mej och min blogg ännu bättre!!

Kommentera nu och ge mej massor av feedback så ska jag fundera och fundera... I hopp om att bli ännu bättre!!

Tack!! 

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

tack detsamma ^^, men jag har inte sett vad jag fick än, vet inte om min data dampar eller vad den gör. men iallafall, det var spännande :D

2009-06-27 @ 00:39:15
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

haha okej ^^, det säger inte mig så mycket, kom in på sidan, men såg bara en text, får kolla igen. kanske explorer som fuckar sig.



jajjemen, jag följer din blogg, gillar musiktipsen och videorna.



kanske skulle du använda en stilmall som gör att bloggen centreras? alltså det är så svårt, man ska ju göra som man själv vill. jag håller på att se vad jag kan göra med min med. är trött på rubriken, det var ju de på bloggsatt med ^^,

2009-06-27 @ 00:46:50
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Alabama

Sv; självfallet!



Kanske du skulle kunna "styra upp lite" i vänstermenyn, så att allting hamnar precis under varann om du förstår vad jag menar. Annars tycker jag att det är bra här som det är. Inläggen är precis lagom!

2009-06-27 @ 00:50:48
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Alabama

Sv; ja typ, eller mer att du fixar lika mycket mellanrum överallt.



2009-06-27 @ 00:59:06
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Alabama

Ah, ok, fan vad irro! Men, då är det ju inte så mycket att göra åt den saken. Jag ser inte några mjuka runda bokstäver heller btw ;)

2009-06-27 @ 01:09:54
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: M i c k a

jag tror det är inläggs rubrikerna de menar. den är rätt tråkig, men hur mycket kan man göra med dem då? ;D kanske borde byta teckensnitt där.



ps är fina grejer det (: man kan göra allt där, typ ;D



menyerna, ja du, du har ju det du vill ha där (: jag själv vill ha så lite som möjligt på sidorna, så att folket fokuserar på texten (: och din signatur är inte för stor, men det skulle se sjukt tufft ut om du ändra bakgrunden på den till det gråa som finns i inläggsbakgrunden och sätter den längst till höger :D



men det viktiga med bloggen tycker jag är att man själv är nöjd med den (:

2009-06-27 @ 01:11:56
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Du bad mig om tips, jag skulle nog göra signaturen så det bara står ditt namn med kanske en döskalle eller något. Sen menyn till höger skulle ju kunna skippa bakgrunden och ha en double ram runt eller nått sen menyn till vänster skulle du kunna göra lite bredare och kanske fixa så att alla dom små "loggorna" går i par om två och två sen kanske något lite rundare typsnitt i menyn. Hoppas något tips hjälpte. Mvh Kim.

2009-06-27 @ 01:23:19
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: M i c k a

yepp, stt och pillade lite på det, men nej jag vill ha det som det är :P jag gillr´t! hehe



jag gillar inte trollspöt :P det gör aldrig som jag vill, men har du testat att sänka på känsligheten? det går ju att göra så trollspöt inte tr mycket alls, men då får man trycka och trycka som ett skollat ollon :P



well, 6.0 funkar det med (: men det finns inte så många penslar längre, de mesta görs i c.s 3 eller 4. fast du kanske inte använder dig så mycket av penslar?



nu ska vi se, helgon, brorbob heter jag där.

2009-06-27 @ 01:33:47
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Ja jag menade dom blogg ikonerna till dom olika sajterna du har högst upp i vänstra menyn. Nja jag vart osäker på det jag skrev nu. kanske bara en text ovanför där det står annons: med en linje under eller så. Jasså olika till varje. vad har du för typsnitt nu? Tänkte den ser kantig ut typ om jag säger så. Själv använder jag century gothic :)



Bara fråga om du vill ha fler tips på något så kan jag ta en djupare titt eller vad man kan säga.



Just det signaturen tänkte jag du kanske kan förminska gubben du har och sätta den som en liten gubbe brevid namnet. :)

2009-06-27 @ 01:55:09
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Jag fick också rätt lågt på bloggsatt. bara 67 :| vad skulle jag kunna bättra på min karaktär och inläggsdel tror du?

2009-06-27 @ 01:56:47
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Okej du kanske kan tänka på vad jag skrev om vänstra menyn den är lite lång med alla ikonerna till dom olika blogglistorna. Tänkte dom kanske kunde ligga brevid varandra i par 2 och 2 på varje rad..



Det låter suveränt. Nu ska jag sussa. natti natt. :)

2009-06-27 @ 02:07:31
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Renée

du kan göra rullgardinsmeny av länkarna kanske? Sen kan jag tycka att dina inlägg är lite långa.. Jag gillar det, men för de som kanske inte är så intresserade av vi av musik och så kanske det är jobbigt att skumma :)

2009-06-27 @ 02:26:05
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: M i c k a

somnade som en gris framför datan :P gubben fick stänga av när han skulle upp och pinka inatt :P höhö men hur blev det då? ser den inte på bloggen än.

2009-06-27 @ 09:40:27
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micke

Sv: Jo, såpass fick jag ut med, men hon förklarar det på ett dåligt sätt i vilket fall.

2009-06-27 @ 11:45:31
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn