src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Calling For You...

När jag mår så här önskar jag att du var vid min sida, att du var där och sa dom där orden som får mej att flyga.
Som får mej att resa på mej och gå vidare.
När du håller om mej och viskar dom underbara orden...
Då blir jag hel igen.
Nu ligger jag här trasig på golvet i spillror så som ett krossat glas.
Ta upp mej och gör mej hel igen.
Jag behöver din närhet och ömhet...
Stå vid min sida och håll om mej...


"Calling for you, calling for you
Lost without you, nothing else matters
Can you see through, all that I do
I'm calling for you now and forevermore
"

Ja ibland är det inte lätt att vara singel utan då får man skriva/säga dessa ord till er läsare istället.
Men det är bra egentligen bara lite tufft nu men inget att oroa sej för.
Behöver bara lite luft under vingarna känns det som.


Dagens Musiktips: Emergency Gate

Detta är en grupp som spelar svängig hårdrock så det svartnar för ögonen..."Death/Power Metal" kanske man kan säga.
Vet inte riktigt som vanligt hur jag rammla över dom i mitt sökande efter bra grupper, men jag ångrar mej inte en dag.
Har inte lyssnat så mycket än på dom men lär göra det inom kort för detta är ett band av hög kaliber om du frågar mej.
Deras resa verkar inte ha varit så lång hittills heller om man kollar på albumsläpp och enligt hemsidan så såg dom ljuset för första gången 2005.
Album att kolla in är som sagt få men ack så mycket enklare att göra det då: Emergency Gate, Rewake och Nightly Ray

Ja lika bra att jag bjuder på en låt med tillhörande video för er som inte upptäckt denna grupp än.


Emergency Gate - Gold & Glass



Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn