src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I'm Doin Fine, Crazy Man...

Ja då är vi här igen och jag kan säga att jag skriver igen för nya ögon som lyckas lukta till sej denna blogg om mej och hårdrock... Underbart och Välkommen hit!

Gårdagens intervju gick bra för jag har nu jobb igen, frågan nu är bara när exakt allt kickar igång men det lär märkas.
Denna gång kör vi hårt från början utan massa larvig "prövo tid" eller praktik.
Wünderbar!!


"Give me a job, give me security
Give me a chance to survive
I'm just a poor soul in the unemployment line
My god, i'm hardly alive
My mother and father, my wife and my friends
I see them laugh in my face
But i've got the power, and i've got the will
I'm not a charity case
"

Sen vart det hem för att packa och dra med Kevin och hans Mamma ner till Himpa för att sola och bada, det var skönt och skoj.
Måste säga att det är rätt skönt att man kan umgås så där trotts att man gjort slut fast å andra sidan har vi ju Kevin i hop och sedan så har vi faktiskt en god relation till varandra så klart.
Nu får du sätta dej ordentligt i din stol här för nu ska jag berätta nått som kan få dej att ramla ur den.
Även jag sola och hade shorts och inget annat på mej. Jag hoppa till och med i för att bada en snabbis.
Precis innan vi skulle hem så träffa jag på Cindy som hade med sej din dotter där, vi snacka lite och bestämde att vi skulle höras av och kanske gå dit fler gånger med kidsen.


Dagens Musiktips:
Volbeat

Med risk för att göra mej ovän med en hel del av deras fans så måste jag säga att jag inte riktigt förstår mej på tjusningen med dom.
Dock kan jag hålla med om att han sjunger bra och musiken är svängig och bra.
Det jag har att klaga på är att om man lyssnar på fler än tre låtar så upptäcker man snart att dom låter väldigt lika.
Men det kanske är just det som är charmen med dom och därför dom nått den framgång som dom faktiskt gjort.
Smaken är som baken...

Album att kolla in: Volbeat, Beat The Meat, Soulweeper, The Strength/The Sound/The Songs, Rock The Rebl / Metal The Devil och Guitar Gangsters & Cadillac Blood.
Låten och videon jag tänkte bjuda på är lite låg så du får kanske höja lite, det är även den låten som fick mej att börja lyssna lite mer på denna grupp,

Volbeat - Sad Man's Tongue

 


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Alabama

Sv; jo absolut, vi har det dömysigt just nu!

2009-06-30 @ 12:20:16
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Leena

Såååå mkt bättre än de hemska Crucified Barbara vill jag lova! s

Sen så är de riktigt bra live, sett dem 2 ggr nu & det var lika bra båda gångerna!



Men jag sagt förr, smaken är som baken & tur är väl det! ;)

2009-06-30 @ 14:24:01
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Micke

Grattis till jobbet :)



Sv: Ja, jag kan tänka mig det lite, men det är väl bra? ;)

2009-06-30 @ 20:47:45
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

volbeat<3 såg dom på metaltown, sjuuukt bra live :D

2009-07-04 @ 22:09:43
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn