src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Min Blogg Hos Andra...

2009
Renée Smedhult - En Grodas Bekännelser
Tar upp min blogg under den nya kategorin - Bra bloggar.

Emilie
Hyllar min blogg.

Bastardo
Skriver ett par väl valda meningar.

Bastardo
Tycker jag skulle lägga ut mina dikter.

Den Lekande Människan
Han har nämt mej flera gånger men inte så här mycket!

Gästbloggning av Grimgoth på bloggen Den Lekande Människan
Jag får gästblogga där om filmen "Rape Man - The Night Humper".

Gästbloggning av Grimgoth på bloggen Den Lekande Människan
Jag får gästblogga om "Busfabriken".

Mangokid Skriver Om "Rockbloggarna"
Kul att folk både hittar en och nämner en.

Zolyra får en julklapp av hårdrocks tomten.

The Chick Of Metal
Zolyra blir glad för jag tar med henne i den sista delen av Chicks Of Metal.

Tant Kim
Tant Kim gör en illustration av mig.

Bloggsatt
Här blir min blogg betygsatt.
 
2010
Slipsens panel
Jag sitter med i Slipsens coola panel. 

Slipsens Panel
Jag sitter med i Slipsens coola panel. (igen)

Slipsens Panel
Jag sitter med i Slipsens coola panel. (igen)

Jag kommer på Startsidan.
Den 25 Mars 2010 händer det jag längtat efter sedan jag började blogga.

Slipsens Panel
Jag sitter med i Slipsens coola panel för sista gången Mars månad.

Metal
Denna metal blogg skriver några ord om mig.

Maryrotten
Tackar för jag valt teman genom lite smygreklam

Maryrotten
Tackar för jag bloggade om henne.

Maryrotten
Hon blir glad över att hon vinner Crucified Barbara Tävlingen.

Jag kommer på startsidan igen.
Den 22 April 2010 kommer jag på startsidan igen, denna gång med ett Hårdrocks budskap.

Ocensurerat
Snubblade in och hyllar mig.

Mary Raven
Gillar mitt initiativ ang. hylla Bruce på Sonisphere.

Slipsen
En kortare intervju på hans blogg.

Mary Raven
Gillar min intervju med dom, samt att jag fick va med på deras Myspace.

Metalbloggen
Är med i hans "blogg i fokus".

Ereshkigal
Uppskattar att jag tog med henne i "Blogg I Fokus".

Captain Awsome
Jag är hans "Veckans Check In".
 
2011
NH Bloggen
Säger att min blogg är ett måste.

Blabbermouth
Min nyhet hamnar hos dom.

Kimbloggar
Lägger till mig på sin länklista.

Fred uppskattar att jag bloggar om hans band.
Massive Dynamics.
 
2012
 
Captain Awesome
Blir glad då han vunnit en tävling hos mig.
 
Woodsmanfred
Hyllar mig och blogge nsamt tar upp videon han gjorde till mig då bloggen fyllde 3år.
 
Bara Metal
Jag är med som gästskribent då han firade 2år.
 
Micke
Gästbloggar hos Micke när han firar att bloggen funnits i 4(?) år.
 
Spinningblack
Blir glad för han vunnit en tävling hos mig.
 
Liie
Blir glad över Motörhead snuset som jag fixade åt henne.
 
2013
Tune Of The Day
Ber mig skiva om en låt/Grupp som gjort sort intryck på mig och mitt liv.

Liie
Kör en intervjua dig själv.

Bloggkedjan
Grundaren och den som startade kedjan: Renée
Micke
Heyli
Anna Maria Mikaela
Sanibo
Rockbetty

Billiondollarbaby
Aerime

Är det någon jag glömt nu så hojta till med länk så slänger jag upp det!!
Tack igen för att ni nämner mej i era bloggar!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

EMILIE! EMIIIIIIIILIE haha! Alla stavar fel :P

2009-06-26 @ 21:58:07
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: Micke

Mycket intressant läsning!!! :-)

Svar: Tack!
Grimgoth™

2013-02-01 @ 21:50:06
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn