src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

New Dead Nation...

Igår var en underbar dag!
Jag och Kevin åkte ner på stan för att kolla in firandet av Nationaldagen, vi stanna först vid Hörsalsparken för att lyssna på talet som hölls för att sedan hurra för Sverige och sjunga Nationalsången.
Kevin fick två ballonger och två flaggor.
Vi drog sedan vidare till konst museet där dom bjöd på saft och bulle där upptäckte vi också att dom hade ett tält utanför där man fick sätta sej en stund för att måla, så Kevin gjorde två Picasso målningar.
Sen åkte vi hem för att äta och mysa.
Måste också säga att jag vart så stolt över han innan vi åkte också.
Vi satt och slöa lite och helt plötsligt fick han för sej att han skulle spela lite för mej, det började med att han trumpetade lite, sen gick han på sin gitarr och "rocka" lite.
Efter det satte jag mej en snabbis vid datorn för jag skulle kolla upp schemat för firandet, då hör jag hur han går på synthen, han hittar då en förprogrammerad låt som han tydligen kände igen från dagis så han kom inspringande till mej och sa att jag skulle komma, han satte på låten och börja sjunga.
Jaa, det är fan så man blir tårögd ibland alltså!!
"A Future Rockstar?"
Jag filma faktiskt när han gjorde den sista showen... hehe

Efter maten så vart det mys och Bolibompa för att sedan gå på fotbollen, hade sällskap då av Kevin och vi heja friskt, jag visa han lite spelare och sa deras namn, han lärde sej Zlatan fort, det har med att göra att han har en hund hos sin Farfar vid det namnet skulle jag tro, dock var han rätt snabb på både Henke och Källström.

Dagens Musiktips: Arch Enemy
Man kan säga kort och gott att gillar man dödsmetal så gillar man denna grupp.
Dock har jag typ följt dem mest under den senare tiden då dom haft Angela Gossow på sång och inte tittat bakåt sedan dess, underbar röst och sicken kvinna sen!!
Som metal kille är man ju lätt svag för snygga metal tjejer.
Haft äran att se dom live på följande ställen: Gates Of Metal, Linköping (Kommer inte ihåg vad stället hette) och Sweden Rock Festival. Och jag kan lova att jag inte vart besviken.
Album att kolla in: Black Earth, Stigmata, Burning Bridges, Anthems of Rebellion, Doomsday Machine och Rise of the Tyrant.

 
Angela Gossow
                                                                       
  
  

"Don't talk to me, I don't believe a word
Don't try to make me feel alright
All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
Don't be my friend I'm not a fool
Don't talk of things that we cannot see
When all the ones that sing the blues
Sometimes I think of how it used to be
I have seen the Devil laugh
I have seen God turn his face away
I have nothing left to lose
I have nothing left to say
I have seen the sky turn black
I have seen the seas run dry
I have nothing that is yours
I have nothing now that is not mine
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: M i c k a

du fick in det totala misslyckandet i bara några meningar. hujeda mig, det var pinsammt, men satan vad jag garvade i 90 minuter, haha :P



vad händer idag då?

2009-06-07 @ 10:55:47
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

yesbox jag läser den när jag är inne, har en drive med bloggar jag tittar egenom (: när jag hinner, mycket spelande numera (:

2009-06-07 @ 11:00:09
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

den är spännande (: har mycket innehåll som intresserar mig. är så sjukt trött på alla dessa skit-mode-bloggar och fotobloggar :P haha

2009-06-07 @ 11:03:25
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Vilken toppendag ni verkat haft!

Min lillebrolla fyllde år och bjussade på landgång och öl - inte illa det heller =)

2009-06-08 @ 00:04:59
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Zolyra

Singö handel heter stället jag bor på, mitt ute i ingenstans, jätteskönt!



Verkar som att lillen är inne på helt rätt spår redan nu minsann, awesome :)



Arch enemy tillhör favoriterna här, Angela Gossow är grym! Höll på att smälla av första gången jag hörde dem och fick reda på att det var en brud som growlade.

2009-06-08 @ 03:17:49
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn