src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pictures...

 

Jag har ju snackat om att lägga upp bilder ända sedan jag kom hem från Stockholm men efter som jag hade så fruktansvärt dåliga och få bilder så vänta jag med det fram tills nu.
Dock kommer bilder från Stockholm, 60 Års Festen och Kevin och mina äventyr här.
Inga bra bilder alls utan lite ihop kok, Kan säga direkt att dom är skit tråkiga.
Dock kanske det är skoj att se dom endå?
Vad vet jag...

  
  
  
  

Sa ju det!! hahaha
"I got pictures on my mind"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

dom där glödlampsflaskorna är ju så coola! vart har du hittat dom? har en jag med men den är från gran canaria :)



de va så lite så :) ja tycker det vart mycket bättre med svart sådär :) snyggt!



jaa alltså jag brukar vilja köra en hårinpackning i veckan ungefär, för mitt hår är så slitet.. tror inte de har nån betydelse hur mycket man använder de faktiskt, ett tag använde jag varje dag som balsam för annars gick de inte att borsta ut håret :p



haha vi har vart på sån där bilsemester två år innan och då kan jag lova att jag packat med mig grejer precis som vilken tjej som helst :p men har lärt mig nu att jag använder inte ens hälften och det tar bara plats så iår blir de minipackning :)

2009-07-01 @ 00:46:42
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Ohhh bearnaise-dipp, måste testas!

2009-07-01 @ 00:58:10
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Nicke :D tack för att du tog dig tid att svara :D



allt bra idag? ska du och kevin hitta p nåt skoj i värmen?

2009-07-01 @ 10:08:50
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

skriv om filmen först s¨å jag hinner läsa den innan jag åker till lindö :D

2009-07-01 @ 10:20:28
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn