src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Dark Age Has Arrived...

Då är man nyss hemkommen från dagis med Kevin.
Innan det så damp det ner ett litet paket som jag vart nyfiken på men inte hann öppna.
Kasta mej på paketet för att kolla vad det var...
Det var "Svenska Undergroundfilmen Rapeman!" som jag vann i tävlingen som Den Lekande Människan höll i.
Fan vad glad jag vart, vart imponerad över att den var inplastad oxå.
Samlare som man är så förstår jag att det inte finns många exemplar av denna film och att få nu sitta på ett inplastat...
Dock är ja så nyfiken på filmen så jag måste väl bryta plasten fast det kommer göra ont i mej!!!
(Finns inget mer exemplar??)

Bad Kevin ta kort på mej när jag höll den i handen och såg "glad" ut... Mäster fotografen Kevin löste så klart den uppgiften!

Kan tillägga att jag fick en liten personlig lapp till oxå... hehe...
Precis som jag bruka göra när man gav demos... fast jag skrev i och signerade exemplaret...
Sånt uppskattas!!
Jaja, nog om detta nu får ni se kortet:



Nu ska jag laga mat och mysa med Kevin...

--= UPDATE =--
Blir så härligt rörd och tårögd... skatta en hel del men fan va GLAD jag blev...
Och ja jag blir lite stolt över att se raderna "Jag som inte vet särskilt mycket om metalmusik har lärt mig att se på det på ett annat sätt och lärt mig att uppskatta det, och även jag kan bränna av en rejäl metaldänga på förfesten nu för tiden ;)"

Det jag snackar om hittas så klart på Emilie´s Blogg...
(min styv,plast,låtsas-call it what you want-syster)

TACK som faaaaaaaaan!!
Vi ses...
--= UPDATE =--

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Wow, så högt upp på bloggtoppen! #Imponerad# Dessvärre såg jag nu att du låg på 3:dje plats o den innan (Maols) hade bara en prenumerant mer än dig.......så nu prenumererar jag också på din blogg .-) Ha det bäst!! Ska rocka lite åt dig o hälsa Crashfolket nere på SRF! KRAAAAM

2009-06-04 @ 16:17:20
Postat av: Emilie

Såja, nu ligger du 2:a igen ;-) Ha det!

2009-06-04 @ 16:21:02
Postat av: M i c k a

precis :D jajjemen den är helt klart värd att se om ^^, däremot första gången jag såg den vart jag inte såld, jag är ju inte så jätte het på den nu heller, men den duger, jag gillar de äldre med :O



btw har du hört att de ska göra en remake på terror on elmstreet filmerna :O kasst! men ska bli spännande hur de gör den nya krugern :P och vem som ska spela den. höhö

2009-06-04 @ 17:49:08
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

i see (: jag brukar annars avsky remakes :P men ibland går de egenom.

2009-06-04 @ 18:18:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Ja den ser jätte bra ut. en sak jag skulle göra. är bakgrunden på menyn och sidan till höger lite tydligare är lite disorienterande nu. Annars på top. :)

2009-06-04 @ 19:56:50
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Ja man kan alltid utveckla sig. :)

designadinblogg.se har ju massa tips därifrån jag lär mig det mesta. :)



Okej tänkte bara att den såg suddig ur. men jag är ju en sån som lätt blir disorienterad och glömsk. haha. :P Bara fråga om det är något du undrar över så kanske jag kan svara (om jag vet svaret) :)

Ha det coolt. :D

2009-06-04 @ 20:21:37
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Oooh, great :D

2009-06-04 @ 20:26:29
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Sv: Yes det är våra låtar som ligger i ipoden (Between the Silence) och det är jag som sjunger allt förutom i "Dreams colored red" där vår trummis rycker in och growlar lite, har inte lärt mig den biten än men förhoppningsvis kommer det någon gång i framtiden och jag slutar vara så feg.



Tack som fan! Riktigt kul att du gillar det :) Vår demo är på G här inom kort, den ska skickas iväg på tryck så det ska inte dröja så länge hoppas jag.



Hey, just say when, jag är absolut på, skulle vara skoj!



Återigen, grymt kul att du gillar musiken!

Kick ass!

2009-06-04 @ 21:14:07
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Ahh okej. :D va härligt. Jo jag lärde mig genom den så nu om jag också känner mig osäker så kollar jag där. :)



Rock on you too.

2009-06-04 @ 23:34:02
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Jo, då. Några ex av filmen finns det nog kvar, men tror att killarna inte tryckt upp (och plastat in...) så där jättemånga. Vet att coola dvd-butiken DarkDisc.com köpt/ska köpa in ett par ex i alla fall.

2009-06-05 @ 00:22:43
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn